Announcement

Collapse
No announcement yet.

M52B28TU vanoksen teflonrenkaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bääm
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2004
    • 401
    • Pori

M52B28TU vanoksen teflonrenkaat

Onko joku vaihtanut vanoksen o-renkaat? Mitä vikoja/oireita parantui? Onko työ niin helppo miltä se kuvasta näyttää, vai tuleeko sieltä sisältä jotain ylläreitä? Monen tyhjäkäynnin notkahteluun on viaksi ehdotettu noiden vaihtoa, mulla taasen kuuluu "outoa" ääntä, niin aattelin kokeeksi vaihtaa nuo.
    330d -03 M57N
  • Tozi
    BTCF Member
    • Jun 2003
    • 2056
    • Epsoo

Originally posted by Bääm View Post
    Onko joku vaihtanut vanoksen o-renkaat? Mitä vikoja/oireita parantui? Onko työ niin helppo miltä se kuvasta näyttää, vai tuleeko sieltä sisältä jotain ylläreitä? Monen tyhjäkäynnin notkahteluun on viaksi ehdotettu noiden vaihtoa, mulla taasen kuuluu "outoa" ääntä, niin aattelin kokeeksi vaihtaa nuo.
    Kokeilitko searchia?

BMW varaosat, tuning & styling!

E92 335i -06
    ex E46 330Ci -02
    ex E46 328i Coupe -99
    ex E36 325i Coupe -92

Comment

• takatalvi
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2004
      • 1019
      • Jokela

Originally posted by Bääm View Post
      Tiiä tuosta helppoudesta, mutta täältä: http://www.beisansystems.com/procedu..._procedure.htm
      löytyy ohjeet...
      BMW i3

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎