Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turbon koosta ihmettelyä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lamaro
    Bimmer Rookie
    • Jan 2008
    • 117
    • Kokemäki

    Turbon koosta ihmettelyä

    Sain ilmatteeks tollasen turbon missä on toisella puolella ar66 ja toisella puolella ar133...ilmeisesti jonkun rekan turbona palvellut, kokoa on!

    Niin sellasta lähin kysymään että onko liian ylimitoitettu m20b20 motille ja jos on niin minkäs kokoisessa tollanen toimis?
    Last edited by Lamaro; 21-02-2008, 18:40.
  • Jasu
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 2110
    • Tampere / Isojoki

    #2
    Originally posted by Lamaro View Post
    Sain ilmatteeks tollasen turbon missä on toisella puolella ar66 ja toisella puolella ar133...ilmeisesti jonkun rekan turbona palvellut, kokoa on!

    Niin sellasta lähin kysymään että onko liian ylimitoitettu m20b20 motille ja jos on niin minkäs kokoisessa tollanen toimis?
    Aivan liian iso vaikka olisi tuplaten tilavuutta. Minkä merkkinen ja siipien koot? (sait ilman rekan vanhan turbon... tuskin on kunnossa)
    Volvo S80 V8
    Mercedes C250d
    M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

    Comment

    • Lamaro
      Bimmer Rookie
      • Jan 2008
      • 117
      • Kokemäki

      #3
      Originally posted by Jasu View Post
      Aivan liian iso vaikka olisi tuplaten tilavuutta. Minkä merkkinen ja siipien koot? (sait ilman rekan vanhan turbon... tuskin on kunnossa)
      Gerret näyttää olevan! Mistäs ne siipien koot näkee, tarvii tarkastaa kun menee takas tallille. Juu ilmatteeks, sanotaanko niin että suhteet on todella hyvät paikkaan josta sen sain Ainakin toimivasta rekasta irroitettu ja välystä ei tuntunut näppituntumalla olevan paljoakaan. Saisin pari muutakin otettua, toisessa hieman leipassut kiinni (imupuolen siivet paskana, jos oikein muistan, mutta melkein uusi) ja sitten yks joka on osina, mutta toimiva.

      Comment

      • jmp2002
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 5727
        • Rovaniemi

        #4
        voi elämä
        E30 325i Touring -89
        E30 325i touring -88 m50tbo
        G20 330e M-Sport -20

        Comment

        • Mystinen
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2005
          • 1206
          • Kehä3

          #5
          Pitäiskö unohtaa toi turbo.. M20b20 mosalle riittää jo garretin T3

          Vaparien virittäminen on säälittävää
          350hp/480Nm@0,666bar
          xxxhp/670Nm@1,6bar
          - Mystinen.Fi -
          -ISO maailma välillä pelottaa Connection-

          Comment

          • Lamaro
            Bimmer Rookie
            • Jan 2008
            • 117
            • Kokemäki

            #6
            Originally posted by jmp2002 View Post
            voi elämä
            Mitäs se jmp voivottelee?

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎