Announcement

Collapse
No announcement yet.

turbosta?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dynamics
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 1108
    • Kiiminki City

    turbosta?

    Elikkä mitäs sanoisitte tollaisesta ahtimesta tohon mun m20b25:seen?

    Schwitzer S2a
    siivet 42/48
    tuotto riittää vajaaseen 300 heppaan
    täysin rempattu
    ei integroitua hukkaporttia


    Tuli nimittäin myytyä tuo oma garretti...
    Bmw 2002 Nyyrpyrinki edition & 530Da
    Hakusessa 2002 konepellin kromilista.
    Ex: e34 525Tic, e34 520
  • f1zz
    GTi:stä tuttu
    • Sep 2003
    • 1469
    • Veikkola

    #2
    pieni.

    Comment

    • Pluto
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2002
      • 1860
      • Raisio

      #3
      Siipien koko on suurinpiirtein sama mikä mulla oli ensin autossa. Lämmöt nousee radalla, kun pakopuoli on niin pieni. Jos teet autoa kaupassakäyntiin niin siihen vois käydä.
      BMW F32 435d

      Comment

      • Tykki
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2004
        • 197
        • Ii

        #4
        Originally posted by Pluto
        Siipien koko on suurinpiirtein sama mikä mulla oli ensin autossa. Lämmöt nousee radalla, kun pakopuoli on niin pieni. Jos teet autoa kaupassakäyntiin niin siihen vois käydä.
        ja erillinen hukkaportti vaatii aina pikkusen enemmän näpertelyä, vaikka sinäänsä parempi vaihtoehto onkin.
        "Hyvällä hevosella maisema nopiasti vaihtuu"
        -Andy McCoy

        Comment

        • Dynamics
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2003
          • 1108
          • Kiiminki City

          #5
          no ahdot tulee pysymään alle 0.5bar ja auto on katukäyttöön tarkoitettu....
          Bmw 2002 Nyyrpyrinki edition & 530Da
          Hakusessa 2002 konepellin kromilista.
          Ex: e34 525Tic, e34 520

          Comment

          • Miika Tissari
            BTCF Member
            • Aug 2002
            • 1802
            • Varkaus

            #6
            Aivan liian pieni. Soita Pro turbolle ja tilaa koneeseesi juuri oikean lainen ahdin niin ei tarvitse sitä murehtia. Säästää aikaa ja hermoja kun ei tarvitse vääränlaisen turbon kanssa pelleillä... :wink:
            E28 ///M-tech V8 -83
            E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98

            Comment

            • jmp2002
              BTCF Member
              • Oct 2003
              • 5727
              • Rovaniemi

              #7
              joo ja toimitus ajat kohillaan pro turbolla, mitä täällä kirjoitetaan... :lol:
              E30 325i Touring -89
              E30 325i touring -88 m50tbo
              G20 330e M-Sport -20

              Comment

              • wj
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2003
                • 3253
                • Järvenpää

                #8
                Joku vois tähän väliin heittää mikä olis sopivin turbo tohon 2.7l mosaan?
                Eikä sitten mitään on/off härveleitä. Tehohaarukka siinä 250-450hp
                Näyttäs siltä että koulu jää ja mennään takas duuniin jos niin käy alkaa urpotus
                - 2006 Mustang cabriolet
                - Sleekcraft Enforcer 28'

                Comment

                • z3
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2004
                  • 273
                  • Tre

                  #9
                  Ei kuule koulua kannata kesken jättää! Koulu ensin ja sitten paremmalla liksalla parempi turbo :wink:
                  - Parin Bemarin kokemuksella -

                  Comment

                  • Miika Tissari
                    BTCF Member
                    • Aug 2002
                    • 1802
                    • Varkaus

                    #10
                    Originally posted by z3
                    Ei kuule koulua kannata kesken jättää! Koulu ensin ja sitten paremmalla liksalla parempi turbo :wink:
                    Pah!

                    Koulu alkoi viimeviikolla, mutta rahan takia pitää koulun alkua hieman siirtää...
                    On nimittäin muutama euro menny noihin kotteroihin. :wink:
                    E28 ///M-tech V8 -83
                    E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98

                    Comment

                    • LASSI-S
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2003
                      • 4918
                      • hattula/hämeenlinna.

                      #11
                      itelläkin siirty kuukaudella koulun alkaminen kun piti saaha vähän lonpakon/tilin täytettä
                      E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

                      Comment

                      • wj
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2003
                        • 3253
                        • Järvenpää

                        #12
                        Originally posted by z3
                        Ei kuule koulua kannata kesken jättää! Koulu ensin ja sitten paremmalla liksalla parempi turbo :wink:
                        Tää on nyt ihan persiistä. jokapäivä 8:00-16:00 foorumin selailua.

                        Ja mulla on mahollisuus jatkaa duunia oppisopimuksella. ja kyllä 2000€/kk voittaa foorumin selaamisen
                        - 2006 Mustang cabriolet
                        - Sleekcraft Enforcer 28'

                        Comment

                        • sikapoljin
                          Bimmer Rookie
                          • Dec 2003
                          • 185

                          #13
                          Originally posted by Dynamics
                          no ahdot tulee pysymään alle 0.5bar ja auto on katukäyttöön tarkoitettu....
                          Ehkä ekan viikon, jos sitäkään loppuun asti :lol:
                          Ei oo välii, ku ei oo välihousui.

                          Comment

                          • f1zz
                            GTi:stä tuttu
                            • Sep 2003
                            • 1469
                            • Veikkola

                            #14
                            Originally posted by Dynamics
                            no ahdot tulee pysymään alle 0.5bar ja auto on katukäyttöön tarkoitettu....
                            mitä ihmettä teet autolla jossa on 0.5bar ahdot! Ei m20 hajoa mihinkään vaikka olisi kilo kokoajan. Tuo ahdin ahtaa vain pakokaasut pakosarjaan.

                            turhaan myöskin maksat proturbolle vaan etsit jonkun osaavan kaverisi kanssa hyvän t04:sen tai yms perushalvan/hyvän ahtimen ja voithan sitten ajaa ahdot jossain 0.5:sissa kaupungissa.

                            Comment

                            • Dynamics
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2003
                              • 1108
                              • Kiiminki City

                              #15
                              Originally posted by f1zz
                              Originally posted by Dynamics
                              no ahdot tulee pysymään alle 0.5bar ja auto on katukäyttöön tarkoitettu....
                              mitä ihmettä teet autolla jossa on 0.5bar ahdot! Ei m20 hajoa mihinkään vaikka olisi kilo kokoajan. Tuo ahdin ahtaa vain pakokaasut pakosarjaan.

                              turhaan myöskin maksat proturbolle vaan etsit jonkun osaavan kaverisi kanssa hyvän t04:sen tai yms perushalvan/hyvän ahtimen ja voithan sitten ajaa ahdot jossain 0.5:sissa kaupungissa.
                              no siksipä juuri ajattelin tota ahdinta sillä ahdot tulee pysymään alhaalla ja luotettavuus on se mikä on mielestäni käyttöautossa tärkeintä.

                              en ota sitä riskiä että hajotan koneen tosta vaikka tiedän että vakiomotti kestää.
                              Bmw 2002 Nyyrpyrinki edition & 530Da
                              Hakusessa 2002 konepellin kromilista.
                              Ex: e34 525Tic, e34 520

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎