no niin, harvemmin. auto on ollut täysin oireeton tähän asti. päädyin itse 2 vaihtoehtoon
1. joku petti sattuman satona samaan aikaan kun suoritin pesun.
2. jakohihna sai vettä kuraa hiekkaa tai jotain pesussa ja meni jako pieleen, kaukaa haettua???
ventiilikopan avasin ei mitään ihmeellistä..
jos auto on yön yli hallissa mikä siellä kuivuisi niin että rallatus loppuisi?
äänen kovuus on sitä luokkaa ettei sitä käynnissä voi pitää.:think:think
kone oli sammuksissa pesun aikana, enkä toki ensimmäistä moottoripesua suorittanut.
kuuntelin harjanvarrella venttiileitä kopan päältä, ykkössylinterin kohdalla rallatus voimakkainta..
täytyy varmaan ottaa jakohihna esiin ja katsoa ajoitusmerkit jos se hihna olis saanut siipeensä.
tai sitten se sattuma on korjannut satoa venttiilin osalta.. mutta luulisi venttiilikoneistossa jotain näkyvän siinä tapauksessa??
no niin, harvemmin. auto on ollut täysin oireeton tähän asti. päädyin itse 2 vaihtoehtoon
1. joku petti sattuman satona samaan aikaan kun suoritin pesun.
2. jakohihna sai vettä kuraa hiekkaa tai jotain pesussa ja meni jako pieleen, kaukaa haettua???
ventiilikopan avasin ei mitään ihmeellistä..
jos auto on yön yli hallissa mikä siellä kuivuisi niin että rallatus loppuisi?
äänen kovuus on sitä luokkaa ettei sitä käynnissä voi pitää.:think:think
Flekti voipi ääntää jos oot siihen paineella päästäny(ainoa muovinen osa koneessa joka vois särkyä pesussa)
Muuta en oikeen keksi että vois olla pielessä..
Kannattaahan tietty tarkastaa kaikki ettei tuu särettyä jos meteli on "liian" kova
1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
syy löytyi, jakohihna!
jako oli mennyt pieleen ja aiheutti rallatuksen. hihna oli ihmeen löysällä= edellinen omistaja tehnyt/teettänyt, pesussa paskaa väliin ja se oli siinä. nyt on jako kohdallaan, on vaan joku venttiili saanut siipeensä kele...
kansiremppaa aloittaen...
Comment