M10 tai M30 startilla. HUOM! Käytä vauhtipyörää asentaessa pidempiä 10,9/12.9 pultteja alkuperäiset liian lyhyet. Myös kierrelukite suotavaa.
1. Leikkaat siitä pellistä mikä on laatikon ja koneen välissä yläpäästä suikale pois. (että saat starttia myömemmin ylöspäin)
2.Hiot rälläkällä sen startin ylä puolelta 3-4mm tavaraa pois (reijästä reikään asti, keskeltä eniten)
3. "Hoonaat" startin kiinnitys reikiä niin että saat vedettyä sen kiinni laatikkoon. (reilusti)
4.Hiot startin etupäästä (pendixpyörän edestä) noin 2mm tavaraa pois.
5. Laita paksut prikat startin ja laatikon väliin.
1kpl riitti mulla ja asentaessa starttia paikoilleen vedä se laatikkoon kiinni(ylös).
Testaa koneen pyöriminen kampiakselinpäästä avaimella käsin, jos ylimääräisiä rohinoita ei kuulu niin testiä tai lisää hiomista/(maks 2prikkaa) Muuten ei mee pendixpyörä tarpeeksi hammaskehälle.
(Irroita vielä tarvittaessa ajoitus merkki vauhtipyörästä jos "tökkää" yht"äkkiä. Mulla piti ottaa pois)
T:Janne
1. Leikkaat siitä pellistä mikä on laatikon ja koneen välissä yläpäästä suikale pois. (että saat starttia myömemmin ylöspäin)
2.Hiot rälläkällä sen startin ylä puolelta 3-4mm tavaraa pois (reijästä reikään asti, keskeltä eniten)
3. "Hoonaat" startin kiinnitys reikiä niin että saat vedettyä sen kiinni laatikkoon. (reilusti)
4.Hiot startin etupäästä (pendixpyörän edestä) noin 2mm tavaraa pois.
5. Laita paksut prikat startin ja laatikon väliin.
1kpl riitti mulla ja asentaessa starttia paikoilleen vedä se laatikkoon kiinni(ylös).
Testaa koneen pyöriminen kampiakselinpäästä avaimella käsin, jos ylimääräisiä rohinoita ei kuulu niin testiä tai lisää hiomista/(maks 2prikkaa) Muuten ei mee pendixpyörä tarpeeksi hammaskehälle.
(Irroita vielä tarvittaessa ajoitus merkki vauhtipyörästä jos "tökkää" yht"äkkiä. Mulla piti ottaa pois)
T:Janne