Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50b25 ja päästöistä hylsy??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Masinol
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2003
    • 988
    • "Turku"

    #16
    Originally posted by Cunttory
    Originally posted by Masinol
    No ei sulla kierroksillakaan rajoihin päästy eli mittaa lambdan toiminta (yleismittarikin riittää) ja jos et siihen kykene niin vaihda se sitten ilman mittaamista.
    En kyllä ymmärrä miksi se lambda pitäs vaihtaa jos arvot on kohdallaan ilmeisesti molemmilla kierroksilla 1,00.Kai sen se auto oireilis muutenki jos lambda vetäis viimesiä.Mulla oli m50b20 syynä löysällä oleva lambda,ajossa ei huomannu mitenkään,mutta tyhjäkäynti arvot oli perseellään.
    Se on laskennallinen lambda arvo... eli ei kerro kaikkea lambdan kunnosta....
    Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring

    Comment

    • jam75
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2003
      • 654
      • Tornio

      #17
      Jeps, lambdan vaihtaisin minäkin, jos se on todella ollut siellä jo lähempänä 100tuhatta ajettuna, mutta jos se on melko vasta vaihdettu ja samoja oireita edelleen niin kysykää maahantuojan ohjeistusta lambdan thermoshokkiin mallit e34/e36 m50 moottorit, ei vanos! Tietenkin ensiksi on varmistettu että ilmavuotoja ei ole missään, bemarit on tosi vttumaisen tarkkoja noiden vuotojen suhteen :( .

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎