.....
voipi poistella, kun onnistuin kerran nostamaan ylös satavuotta vanhan topicin...
Collapse
X
-
Originally posted by L.HOriginally posted by Miika TissariOriginally posted by L.HOriginally posted by Miika TissariOriginally posted by Suutaritai hommat m20b20 kannen ja lyöt ne 2.5L venat siihen..koneistukset ei maksa paljoo ja tulloo hjyvä..jos vielä riittää rahkeita niin eikun porttaa vähän sitä vielä..ei pitäs olla kallis kun muistaakseni koneistus oli jotain 100e ja siihen kuulu seetit,ohjurit oikominen yms..
Onko kenelläkään tietoa vaikuttaako toi kannen vaihto puristuksiin?
Ainut ero on venttiileissä.
Tarttis jostain työstämättömän kannen mitat- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
Tuolla ois jonkinlaista infoa jos englanti taipuu.
Taitaa tosin käsitellä suurimmaksi osaksi jenkki versioiden kansia.
Älkääkä menkö ite räveltää niitä kansia.Mullakin on varastossa yks volvon kansi jonka imupuolen kanavia joku idiotti on menny viilalla sörkkimään.
Comment
-
Oli siellä mun mielestä ihan yleispätevää juttua.Eli sen mitä tuosta sain selville oli että ilman esim nokan vaihtoa ei kannata m20b25 kannelle tehä mitään muutoksia.Mutta jos oot laittamassa m20b20 kantta niin suosittelen tekemään noin niinku Suutari neuvo.
Comment
-
Myy mulle se 2,5-litraisen kansi sellaisenaan, tai vaikka koko kone, ja pistä itelle vaikka M50B25.
Comment
-
beemer
-
Originally posted by L.HTarkotus olis sovittaa siihen myös ne isommat venttiilit.. Tietääkö kukaan paikkaa missä oikeesti saadaan toi kansi virtaamaan? Jos se tosta tehään, niin pitää siitä sitten tulla reilusti parempi, kun toi m20b25 kansi!"Suck my dick!"
-Ron Jeremy
Comment
Comment