Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20b25

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tumppi007
    Bimmer Rookie
    • Oct 2007
    • 128
    • vaasa

    m20b25

    tänään auto kävi tyhjäkäyntiä pihassa ja yhtäkkiä kierrokset nousi yli 1000rpm
    pitää korkeat kierrokset ei heijjaa kulkee nätisti mutta ei laske takaisin normaaliin missä vika? myöhemmin kun kone viileä käy normaalisti mutta kun lämmöt nousee niin taas myös kierrokset nousee eikä siis vaikuta ajoon??? miten lämmin kone käytäytyy jos tyhjäkäyntimoottorissa vika? auto ei reakoi mitenkään kun irroitan johdon osasta
    Last edited by tumppi007; 03-04-2008, 11:19.
    :think Yegshmesh! It's me

    "Hyvä seksi on sitä kun nainen illalla ratsastaa ylväänä kuin Mannerheim ja aamulla kävelee kuin Ahtisaari"


    e53 X5 3.0d 2005
    e92 320i 2007

    ex
    -e21
    -e28
    -e34
    -e36
    -e39
    -e46
    -e90
  • Panu.K
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2004
    • 824
    • Salo

    #2
    Imuvuoto ? Mahdolisesti myös ruiskun lämpötilaanturi voi aiheuttaa moista. Itsellä lähti kone huutamaan kun oli lämpötila anturin johto mennyt oikosulkuun imusarjan alla olevassa pyöresässä liittimessä. Itsellä toisin aiheutti myös sen ettei käynnistynyt. Kannattaa tarkista kaikki antureiden johdot.

    Tarkastappa myös kaasuvaijeri ja sen liitokset.
    Last edited by Panu.K; 03-04-2008, 14:28.
    Kulkuvälineet:
    Etsintä käynnissä
    ex BMW:t
    e61 525i, e46 320Ci Cabriolet Msport Facelift, e32 735iA "USA -malli", e34 520 sedan, e34 525 tds touring, e30 325i Cabriolet "Msport1", e30 316,
    ex muun merkkiset:
    Toyota Avensis, Suzuki Bandit 1200, Toyota Corolla -98, Volkswagen Bora, Toyota Corolla -86, Honda VTR 1000 SP-1, Honda Fireblade 900rr SC28, Suzuki GSX-R 1186cc Turbo, Kawasaki ZX-10, Yamaha FZR 1000, Yamaha TT 350

    Comment

    • tumppi007
      Bimmer Rookie
      • Oct 2007
      • 128
      • vaasa

      #3
      Originally posted by Panu.K View Post
      Imuvuoto ? Mahdolisesti myös ruiskun lämpötilaanturi voi aiheuttaa moista. Itsellä lähti kone huutamaan kun oli lämpötila anturin johto mennyt oikosulkuun imusarjan alla olevassa pyöresässä liittimessä. Itsellä toisin aiheutti myös sen ettei käynnistynyt. Kannattaa tarkista kaikki antureiden johdot.

      Tarkastappa myös kaasuvaijeri ja sen liitokset.
      vaijeri ok tekipä tänään tempun että kun sammutin ajovalot(xenon) niin kierrokset tipahti normaaliin, voisko olla että ballastit jotenkin häiritsee muita sähköjä tässä tapauksessa siis sotkee tyhjäkäynti systeemiä?
      :think Yegshmesh! It's me

      "Hyvä seksi on sitä kun nainen illalla ratsastaa ylväänä kuin Mannerheim ja aamulla kävelee kuin Ahtisaari"


      e53 X5 3.0d 2005
      e92 320i 2007

      ex
      -e21
      -e28
      -e34
      -e36
      -e39
      -e46
      -e90

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎