Senkö pitäs käydä ihan suoraan siihen? ihmetyttää vaan kun m3 levy on 240mm 325 on 228mm:think kellään mitää tietoa? Huomenna hakemaan ehkä m3 kytkin paketti. tietäs vaan kannattaako ostaa:think
Ei kukaan kytkimestä puhunut, sinähän kysyit että meneekö se vauhtipyörineen sinne ja siten se menee. Ei se vakio vauhtikseen tosiaan sovi.
OK asia selvä pitää vauhtipyörineen vaihtaa koko helahoito kiitos nopeesta vastauksesta. huomaakohan käytässä mitää eroa tohon m3 vautipyörään ja kytkimeen:think
Enpä ole painoja kattonut, mutta tuskinpa tuntuu eroa kun taitaa M50 olla jo saman sukupolven vauhtipyörä kuin M52:ssa. M30 ja M52 välillä olikin sitten jo eroa mutta se taas on eri juttu.
Enpä ole painoja kattonut, mutta tuskinpa tuntuu eroa kun taitaa M50 olla jo saman sukupolven vauhtipyörä kuin M52:ssa. M30 ja M52 välillä olikin sitten jo eroa mutta se taas on eri juttu.
Mkäs näiden ero sitten mahtaa olla.. itelläni luistaa kytkin aika reilusti kun ei jaksa 185 talvinakkeja polttaa joten oon harkinnut reilusti järeemmän kytkimen hommaamista... ja mahtaakohan se m3 kytkin käydä yhteen m52 vauhtipyörän kanssa. siis suomeksi että onnistuuko vain vaihtamalla m52:seen pelkkä m3:sen levy ja asetelma vai pitääkö vaihtaa myös vauhtipyörä.? entäs sitten starttikehä? mahtaako olla saman kokonen???
Käy se M3 kytkin sen kanssa mutta eipä kannata laittaa jos auto on muuten vakio. Lastutuksia tai pöntön vaihtoja ei lasketa. Jäykempi asetelma käy kuskin kytkinjalan päälle ja aiheuttaa helposti pää- tai työsylinterin korkkaamisen, maksaakin enemmän ja hyöty on täys 0 verrattuna vakioon. Ei se vakiokaan ala luistaa muun kuin kulumisen takia, eikä tuo M3 levy sen hitaammin kulu.
Tietysti jos sen sinne haluat laittaa niin voihan niitä sekoitella. Starttikehät on samat.
Sellainen huomio kuitenkin kun et autoa sanonut, tuota M52 on tehty myös pienemmällä kytkimellä, joka on osassa 2,5l versioita (323i).
ahaa... eli auto siis on e36 328i touring -95. ajattelin vaan kun tuntuu noita m3:sen kytkin paketteja olevan tyrkyllä melkein missä vaan ja tuota alkuperästä kytkintä ei oikein meinaa löytyä ja sit kävi se kestävyys mielessä mutta eipä siinä sit oikein tunnu järkeä olevan... takaisin siis saalistamaan pakettia jostakin..---->
No mites se nyt niin vaikea on löytää kun on motonetissäkin hyllytavarana ja varaosaputkasta saa varmaan parin päivän odotuksella...?
No en vaan oo vissiin sit ettiny oikeista paikoista.. tosin ne paikat mistä oon katellu ni ollu kaikkee tuning hässäköitä ja semmosia... mut pitääpä sieltä motonetistä käydä kattoo jos kerran siellä on.
Comment