Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kytkin luistaa välillä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heguli 31
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 10075
    • KVLA

    #16
    Originally posted by Vonsaku View Post
    Melkosen epätodennäköistähän toi ois.
    Muistaakseni jossain mun pösössä oli toi työsylinteri ja haarukka levyn yläpuolella jos nyt saivartelemaan pitää ruveta, bemussa melkeistä mahdotonta.
    Tätä juuri tarkoitinkin.Bemarisaitilla kun yleensä kirjoitellaan Bemareista ja niiden paininhaarukka ja työsylinteri ei ole kyllä kytkimen yläpuolella.Joten ei mielestäni saivartelua.

    Comment

    • Martti.Kaij
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2006
      • 356
      • Oulu

      #17
      Onko muute tossa e46:ssa tommosta "mukavuus" venttiiliä?



      Mahdollisesti osa 15? ei oo kyl tossa listalla mut ulkonäöllisesti näyttää vähä samalta ku toi e36:sen venttiili

      EDIT: löysin tommosen nettisivun asiaan liittyen

      Last edited by Martti.Kaij; 02-05-2008, 13:02.
      E46 328i

      REDLINE OILS
      UUC Motorwerks

      Comment

      • Vonsaku
        Bimmer Rookie
        • Oct 2004
        • 109

        #18
        Originally posted by Heguli 31 View Post
        Tätä juuri tarkoitinkin.Bemarisaitilla kun yleensä kirjoitellaan Bemareista ja niiden paininhaarukka ja työsylinteri ei ole kyllä kytkimen yläpuolella.Joten ei mielestäni saivartelua.
        Kerran "Bemari" saitti ja pilkunnussinta lienee lähinnä sydäntä niin koska sana auto on käsitteenä ollut BMW?

        Bemari kun on katollaan jorpakossa niin kyllä se sylinteri on kytkimen yläpuolella.

        Comment

        • jani73
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2004
          • 4338
          • Turku

          #19
          Originally posted by Vonsaku View Post
          Kerran "Bemari" saitti ja pilkunnussinta lienee lähinnä sydäntä niin koska sana auto on käsitteenä ollut BMW?

          Bemari kun on katollaan jorpakossa niin kyllä se sylinteri on kytkimen yläpuolella.
          Se sylinteri ei muuten ole silloinkaan kytkimen yläpuolella.

          Comment

          • Heguli 31
            BTCF Member
            • Oct 2004
            • 10075
            • KVLA

            #20
            Originally posted by Vonsaku View Post
            Kerran "Bemari" saitti ja pilkunnussinta lienee lähinnä sydäntä niin koska sana auto on käsitteenä ollut BMW?
            Ei kyse ole pilkunnuss...vaan siitä,kun ensimmäisessä postauksessasi et maininnut mitään automerkkiä.Siksi hieman tarkennusta kyselin.
            Kyllä moni olettaa,että keskustelut tai vastaukset liittyvät Bemareihin,jos niistä kerran jotain kysellään.Jos jossain pökötissä on kytkinsylinteri kytkimen yläpuolella ja se vuotaa nesteet kytkimeen.Niin ei se tieto varmaan Bemaristia auta yhtään,kun systeemit on erillaiset.Että otappa palko pois klyyfarista ja lukaiseppa ajatuksella aiempi postaus,niin ymmärrät ehkä pointin.Tämä tästä .

            Comment

            • Alfredson
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2007
              • 463
              • Uusimaa

              #21
              Originally posted by Alfredson View Post
              Laitetaan tähän nyt vielä sekin että kyllä toi rupesi hyvin nopeasti sitten luistamaan lähes kokoajan.

              Mutta siis hetkinen, väitättekö, että jos repäsen uudellakin kytkimellä ykköseltä kakkoselle TÄYSIÄ niin se jää luistamaan jonkun halvatun venttiilin takia?!?
              NONIIN. Eli tänään on uusi kytkin laitettu ja piti ensimmäisenä rääkätä sitä ja testata miten tuo CDV venttiili haittaa, niin eipä minun ajoani haittaa. En huomaa kytkimessä mitään huonoa, jakun repäsin täysiä ykköseltä kakkoselle kuivalla asvaltilla, ei kytkin jäänyt piiruakaan luistamaan, sen sijaan huutomerkki alkoi vilkkua kojelaudassa

              Tietysti on mahdollista että tuosta puuttuu tuo CDV mutta tokkopa auton pappamaisuudenkin huomioiden.

              Hei nyt enää iskarit, ehkä takapään puslat niin auto on ehkä kuin uusi ajaa!
              Toistaiseksi totaalinen luopuminen BMW kannasta!

              Comment

              • DerPastor
                Bimmer Rookie
                • Jul 2005
                • 145
                • Tku

                #22
                Minkä kytkinsetin lykkäsit kiinni?

                Vaihtoluistamisen lisäksi CDV:n "haitat" huomaa myös ryömittäessä autolla pientä vauhtia kun kytkintä luistatetaan tarkoituksella. Kytkimen käytös on tällöin jotenkin irrationaalista eikä tunnu tekevän niin kuin jalka käskee.

                Comment

                • Alfredson
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2007
                  • 463
                  • Uusimaa

                  #23
                  Originally posted by DerPastor View Post
                  Minkä kytkinsetin lykkäsit kiinni?

                  Vaihtoluistamisen lisäksi CDV:n "haitat" huomaa myös ryömittäessä autolla pientä vauhtia kun kytkintä luistatetaan tarkoituksella. Kytkimen käytös on tällöin jotenkin irrationaalista eikä tunnu tekevän niin kuin jalka käskee.
                  Kytkinsetti on LuK:n valmistama. 300 eskobaaria.
                  Toistaiseksi totaalinen luopuminen BMW kannasta!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎