Muistakaa nyt hyvät ihmiset, ettei se rahan meno siihen lopu kun turbo on autossa kiinni. Tuossa sarjassahan ei ole yhtään mitään moottorinohjauspuoleen liittyvää, joka on tärkein asia koko turbotus hommassa. Mikäli tuo kiinaturbo sattuisi kestämään pidemmälle kuin ensimmäisen kaasun painalluksen niin kone porsii välittömästi sen jälkeen.
Lyhyesti: Karkeasti ottaen tuossa sarjassa lienee käyttökelpoista cooleri, silikooniletkut ja hukkis (+ehkä klemmarit).
Muistakaa nyt hyvät ihmiset, ettei se rahan meno siihen lopu kun turbo on autossa kiinni. Tuossa sarjassahan ei ole yhtään mitään moottorinohjauspuoleen liittyvää, joka on tärkein asia koko turbotus hommassa. Mikäli tuo kiinaturbo sattuisi kestämään pidemmälle kuin ensimmäisen kaasun painalluksen niin kone porsii välittömästi sen jälkeen.
Lyhyesti: Karkeasti ottaen tuossa sarjassa lienee käyttökelpoista cooleri, silikooniletkut ja hukkis (+ehkä klemmarit).
Ja pakosarja, toisin kuin M20-koneen kiinatigrosteripaskato3laippasarjat jotka ottaa öljynsuodattimeen kiinni. Osta pois tuo sarja jos haluat koneesi tuhota. Itse mietin kauan noita kiina-ahtimia, ja tulin siihen tulokseen ettei kannata lähtee kokeileen, vaikka noita jenkeistä saisikin n. 160e.
Jos nyt kuitenkin haluat koittaa niin osta itse suoraan jenkeistä. nopeesti kun ebaysta vilkaisin niin samanlainen setti olis kustantanu 888 USD eli jotain 580e, eikä ollu mikään halvin mahdollinen sarja sekään. Sisälti samat osat mitä tuossa sun kuvassakin.
EDIT: sieltähän nää suomalaisetkin "firmat" niitä tilaa, ja myy älyttömällä voitolla eteenpäin, koska kellään muulla ei ole halvempaa vaihtoehtoakaan.
Jos sul o kunnon moottorinohjaus, niin kyl toi kiinan turbo jotenki siel kestää, toki se savuttaa hiukan jo alusta asti ym pientä ,mutta kyl se toimii...
Kokeiltiin täysin vastaavan näköistä Kiinan tuotosta M50 koneeseen, ja siihen se ei istunut lähellekkään. Pakosarjanlaippa joka tulee kantta vasten oli esim. 1cm liian lyhyt, ja turbon laippa vastasi kanteen niin paljon että koko sarjaa olisi ollut mahdoton kiristää paikoilleen vaikka kanteen tuleva laippa olisikin ollut sopiva.
Kokeiltiin täysin vastaavan näköistä Kiinan tuotosta M50 koneeseen, ja siihen se ei istunut lähellekkään. Pakosarjanlaippa joka tulee kantta vasten oli esim. 1cm liian lyhyt, ja turbon laippa vastasi kanteen niin paljon että koko sarjaa olisi ollut mahdoton kiristää paikoilleen vaikka kanteen tuleva laippa olisikin ollut sopiva.
Mä oon kuullu kans et ei ne kovin hyvejä oo=)
We Race You Win?
328 -85, Lynx RC 600 -07, Fiat Ducato JTD -02......
Official Member of BTCF-SaunaTeam
Official Member of Team RWD
Tuo paketin sisältö olisi kuullema 2100e. Miltä kuullostaa?
Eli tällä 2100€:llä saadaan koneeseen kyllä pumpattua lisää ilmaa.....mutta mistä lisää bensaa? Pelkkä ilman lisääminen kun ei tehoa nosta hevosvoimaakaan, vaan päinvastoin.
Comment