elikkäs nyt olisi sellaine ongelma että pitäisi saada moottoriin ventiilin "säätö" mulikat eli last capsit jotka on 6mm:n reijällöä ja kuppi on 1.5/.1.7mm paksu kolon pohojasta ja kokonais paksuus 3.5mm
tälläiset nyt tarvitaan sen takia koska nokka-akselin perusympyrä on pienentynyt 3mmimu ja pako 3.7mm niin ei hydraulinen säätö riitäkään enään (vai riitääkö) onko juku paininut saman asian kanssa?
hydraulinen säätö kuppihan on sama kuin kossu sierassa sillä erolla että cossussa on esijännitys jousella kuten myös gti golofin 16 tapisessa!
moottori m60b40
tälläiset nyt tarvitaan sen takia koska nokka-akselin perusympyrä on pienentynyt 3mmimu ja pako 3.7mm niin ei hydraulinen säätö riitäkään enään (vai riitääkö) onko juku paininut saman asian kanssa?
hydraulinen säätö kuppihan on sama kuin kossu sierassa sillä erolla että cossussa on esijännitys jousella kuten myös gti golofin 16 tapisessa!
moottori m60b40