Kyseessä on m50 moottori m52 2,8l kampiakselilla ja m50 kaksoismassavauhtipyörällä. Kysymys on, että tarvitseeko uusi kampiakseli välttämättä tasapainottaa vanhan vauhtipyörän kanssa? Onko näissä niin suuria heittoja? Toiset sanovat, että ehdottomasti täytyy, toisten mielestä taas sillä ei ole juuri mitään merkitystä. Toisaalta taas vp pitäisi asennusvaiheessa saada juuri siihen oikeaan asentoon, että painotus pysyisi kohdallaan. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m50 kampiakselin ja vauhtipyörän tasapainotus
Collapse
X
-
Ei se vauhtipyörä taida mennä kuin yhessä asennossa paikoilleen.
Varmaan riippuu mihin käyttöön on tulossa, mut tuskin välttämätöntä painottaa vaikka ei siitä ainakaan haittaa ole.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
-
-
Ei tarvitse painottaa, bemarin kampurat on tehtaan jäljiltä jo niin tarkkaan painotettu että ei kannata viedä koneistamolle turhaan. Kaksoismassan painotus taas on lähestulkoon mahdotonta.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Onko näissä koneissa kampiakseli ulkoisesti vai sisäisesti tasapainotettu? Jos sisäisesti niin kuin epäilen niin ei olisi edes mitään syytä tasapainottaa vauhtiksen kanssa.
Mikäli kiertokanget ja/tai männät on eri painoiset kun minkä kanssa akseli on suunniteltu käytettäväksi on silloin tietenkin vietävä palikat painotukseen mutta tässäkään tapauksessa vauhtipyörää ei tarvitse sotkea asiaan ollenkaan.-92 928 GTS
-98 550 Maranello
Comment
-
Comment