Announcement

Collapse
No announcement yet.

m50 ruisku/tyhjäkäynti ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bimmeri_6
    Bimmer Rookie
    • Mar 2006
    • 67

    m50 ruisku/tyhjäkäynti ongelma

    Elikkä kone on m50b25

    mulla rupes tyhjäkäynti vittuilemaan bemussa, nostaa kierrokset tyhjäkäynnillä 1500-1600 rpm,,, mietin ensin että olisiko tyhjäkäynti moottori paskana ja vaihdoin sen, ei auttanut, mutta kun avasi sen tyhjäkäyntimoottorin luistin käsin auki ennen asennusta, tyhjäkäynti toimi hyvin ekat 2 minuuttia, sitten nousi tyhjäkäynti taas,,, ja kun irroitti tyhjäkäyntimoottorin oli luisti taas kiinni, eli vika ilmeisesti on laitteessa joka ohjaa tuota lisä ilma luistia, ,, vai onko kellään viisaampia ideoita????

    ohjaako ruiskun boxi tuota ns tyhjäkäynti moottoria?
    Kulkineet:
    e36 320ci coupe
    Suzuki gsx-r 600
    ex:e36 320 ia touring
    ex: e34 520i
    ex: e34 525i
    ex: e30 325i
    ex: e30 316i x2
  • MooMoo
    Bimmer Rookie
    • Sep 2006
    • 169
    • Forssa

    #2
    Käy luetuttamassa vikakoodit. Lambda on yks mikä voi humppauttaa tyhjäkäyntiä.. Ovat vaan aika kalliita osia lähtee summamutikassa koitteleen, niin kannattaa käydä kattoon ne vikakoodit..

    Comment

    • Bääm
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2004
      • 401
      • Pori

      #3
      Oliko se luisti jäykkä vai liikkuko silleen vapaasti, kun säädintä kääntelee? Koitappa putsata sitä luistia.
      330d -03 M57N

      Comment

      • pete-
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2005
        • 389
        • Helsinki

        #4
        Originally posted by bimmeri_6 View Post
        Elikkä kone on m50b25

        mulla rupes tyhjäkäynti vittuilemaan bemussa, nostaa kierrokset tyhjäkäynnillä 1500-1600 rpm,,, mietin ensin että olisiko tyhjäkäynti moottori paskana ja vaihdoin sen, ei auttanut, mutta kun avasi sen tyhjäkäyntimoottorin luistin käsin auki ennen asennusta, tyhjäkäynti toimi hyvin ekat 2 minuuttia, sitten nousi tyhjäkäynti taas,,, ja kun irroitti tyhjäkäyntimoottorin oli luisti taas kiinni, eli vika ilmeisesti on laitteessa joka ohjaa tuota lisä ilma luistia, ,, vai onko kellään viisaampia ideoita????

        ohjaako ruiskun boxi tuota ns tyhjäkäynti moottoria?
        En tiedä miten tässä koneessa mutta omasssa m30 koneessa kaasuläpän asentoanturi teki tuolleen.
        F31 330d -13
        ex:
        F31 320d -13
        E91 320d -08
        E39 528i -96
        E34 535i -90
        E34 535i -89
        E36 325i -91
        E30 316i -89

        Comment

        • bimmeri_6
          Bimmer Rookie
          • Mar 2006
          • 67

          #5
          Originally posted by Bääm View Post
          Oliko se luisti jäykkä vai liikkuko silleen vapaasti, kun säädintä kääntelee? Koitappa putsata sitä luistia.


          luisti ei tuntunut jäykältä ja vaihoin jo toisen tyhjäkäyntimoottorin eikä toiminut silläkään, jännä homma oli vaan se et jos käänti käsin sen luistin valmiiks auki niin
          kone kävi ekan minuutin ihan jees tyhjäkäyntiä, eli taitaa olla ton moottorin ohjauksessa vika..
          Kulkineet:
          e36 320ci coupe
          Suzuki gsx-r 600
          ex:e36 320 ia touring
          ex: e34 520i
          ex: e34 525i
          ex: e30 325i
          ex: e30 316i x2

          Comment

          • bimmeri_6
            Bimmer Rookie
            • Mar 2006
            • 67

            #6
            Originally posted by pete- View Post
            En tiedä miten tässä koneessa mutta omasssa m30 koneessa kaasuläpän asentoanturi teki tuolleen.
            enpä tiedä tosta anturista irroitin sen ja en ymmärtänyt siitä mitään ja tökkäsin takasin kiinni..
            Kulkineet:
            e36 320ci coupe
            Suzuki gsx-r 600
            ex:e36 320 ia touring
            ex: e34 520i
            ex: e34 525i
            ex: e30 325i
            ex: e30 316i x2

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎