Painava sana kaikille M30-moottorisen Bemarin omistajille: käyttäkää hyvät ihmiset heti venttiilikoppa auki ja katsokaa nokka-akselin voiteluputken kiinnikkeet. Itse juuri avasin, ja toinen kiinnityspultti oli jo pudonnut (hyvä ettei koneeseen sisälle). Eli nokka-akselin etuosa on ollut lähes ilman voitelua - ties kuinka kauan. Onneksi nokkakeppi näytti vielä kulumattomalta. Uusi öljyputki ja uudenmalliset ruuvit (varustettu lukiteaineella) antavat taas huolettomia kilometrejä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M30-moottorin omistajat
Collapse
X
-
Originally posted by BmwPunisher View Posttuttu juttu.. on todettu monien M30 koneisten kohdalla niin kuin oman
auton kohdallakin juuri nyt, kun kansi oli auki.. nokkakeppi oli päässyt
kulumaan ja toinen noista voiteluputken kiinnikkeistä oli tippunut irti..Olli.
Comment
-
-
Juuh, täälläkin viikko sitten todettu sama homma, etummainen pultti irti, nokka kulunut vituiks...LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment