nonii, joo ongelma tämä. Vaihoin koneen omaan bimmeriin mällätystä e28 3,5 m30 koneen autoon jos on ollu 2,5 motronic. ni ei lähe besapumppu pyörimään ja ei tuu kipinää, mikä neuvoksi. auttakaa!! boxin kytkentä kuvat ois kivat jos löytyis tai es jotain apuja!! hermot menee..
325-m30 3,5 muutos. ongelmia sähköissä (ei lähe bensapuppu päälle ja ei tuu kipunaa)
Collapse
X
-
http://www.e30.de/335i/16.htm tuolla olis ainakin niitä kaavioita mitä voi arvailla.
Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne
- Official member of Team Järki & Kohtuus -
- You gotta pay to play -
-
Veikkaan bensapumpun relettä, mihin olet kytkenyt 3-napaliittimen vihreän piuhan (ECU:n luona)?
E30:ssä päärele herätetään tuon ECU;n piuhan kautta, E28:ssa taas sen ison moottori - kori liittimen kautta
Polarin heittämästä linkistä löytyy kaikki oleellinen.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Boksin vieressä on 3 napainen liitin, varmista että olet kytkenyt siihenkin +12v silloin kun avain on käännetty "virrat päällä" asentoon.Originally posted by pegson View Postei vieläkään tuu kipinää!!
sähköt on katottu et menee oikein ja nyt pyörii bensapumppukin mut ei tuu kipinää, kerpeles.. anturit on ehjät ja mitattu boxsista päin ja on OK. vit*u nyt apuja... 
Oli mainittu jo aiemmin, mutta oli pakko vielä todeta.
Seuraavaksi kokeilet naksahtaako rele kun kytket virran päälle.Olli.
Comment
-
nonii nyt rupes bimmeri pelamaan!!! vika oli pyörintä anturis kaks täyttä sarjaa kokeilin mut olivat näköjään molemmät rikkin ni sit viell epätoivosena ajattelin et jos viell yhet kokeilis ko kaverilla oli ylimääräset ja AWOT johan rupes rokkaamaan.
Kiitos neuvoista!!
Comment
Comment