Announcement

Collapse
No announcement yet.

m30b34 moottorin lämmöt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Eki90
    BTCF Member
    • May 2008
    • 102
    • Kuopio

    m30b34 moottorin lämmöt

    Eli onko normaalia että ajaessa moottorin lämmöt pysyy hieman alle puolivälin viivan ja sitten jos seisottaa tyhjä käynnillä lämmöt nousee hiukan yli puolenvälin ja sitten että mikähän on ongelma kun auton sammuttaa tulee cc näyttöön teksti chekc contnrol ja sen jälkeen owners manual ja lopuksi se piippaa muutaman kerran. ja lisäksi kun ajaa pitempään ja cc näytössä lukee joku toiminto se sammuu ja sitä ei saa enää päälle. bmw on 9/91 rekisteröity
    Ex:t
    E61 535d tuuring
    E36 318 IS, E34 525tds touring E39 530D touring
    E34 535i M-TECH
    E34 M5 S38B36
    E39 528i
    E34 535i
  • Supra^
    BTCF Member
    • Jul 2005
    • 5150
    • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

    #2
    Originally posted by Eki90 View Post
    Eli onko normaalia että ajaessa moottorin lämmöt pysyy hieman alle puolivälin viivan ja sitten jos seisottaa tyhjä käynnillä lämmöt nousee hiukan yli puolenvälin ja sitten että mikähän on ongelma kun auton sammuttaa tulee cc näyttöön teksti chekc contnrol ja sen jälkeen owners manual ja lopuksi se piippaa muutaman kerran. ja lisäksi kun ajaa pitempään ja cc näytössä lukee joku toiminto se sammuu ja sitä ei saa enää päälle. bmw on 9/91 rekisteröity

    On nuo lämmöt normaalit, jos seisottaa tarpeeks kauan/kuumenee tarpeeks, ni lyö ilmastoinnin sähköflektin avuks päälle, tosin näin vaan jos autossasi on ilmastointi. (oletan että on, kun löytyy iso mittaristokin). Noista CC vioista en osaa sanoa mitään jos et selitä tarkemmin Tuon perusteella CC valittais että se itse CC moduuli on paskana, ja siltähän se vähän kuulostaakin jos yhtäkkiä sammuu näyttö.
    Musti 8HP
    Nokivasara M47
    TeiniCoupé DCT
    E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

    Ex:
    E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

    Comment

    • wtr
      Bimmer Rookie
      • Feb 2007
      • 112
      • Turku

      #3
      Omassa e34:ssä oli sama homma, lämmöt ajossa alle ja tyhjäkäynnillä keskikohdan ja punarajan välissä. Nyt termostaatin vaihdon jälkeen pysyy aika tarkkaan keskellä missä tilanteessa tahansa ja ihan kuin kulutuskin olisi laskenut, kun käyntilämpötila on se, mitä pitääkin.
      myydään:
      - E34 M5 putkiston osia

      Comment

      • Eki90
        BTCF Member
        • May 2008
        • 102
        • Kuopio

        #4
        lukekaa seuraavasta
        Last edited by Eki90; 03-06-2008, 20:11.
        Ex:t
        E61 535d tuuring
        E36 318 IS, E34 525tds touring E39 530D touring
        E34 535i M-TECH
        E34 M5 S38B36
        E39 528i
        E34 535i

        Comment

        • Eki90
          BTCF Member
          • May 2008
          • 102
          • Kuopio

          #5
          näyttö rupesi pätkimään sammui sitten tuli näyttöö tekstit takasin sitten pätkäs taas tälleen teki muutaman kerran ennen kuin sammui lopullisesti ei toimina enää sinä iltana mutta seuraavana päivänä cc toimi taas normaalisti.
          Ex:t
          E61 535d tuuring
          E36 318 IS, E34 525tds touring E39 530D touring
          E34 535i M-TECH
          E34 M5 S38B36
          E39 528i
          E34 535i

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎