Announcement

Collapse
No announcement yet.

Omega M51seen jytkympää kytkintä ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bmw_power_325
    Bimmer Rookie
    • Aug 2005
    • 36
    • Isokyrö

    Omega M51seen jytkympää kytkintä ??

    Terve !!

    Semmosta kyselisin että minkälaista kytkintä olette laittaneet näihin M51 diisseli koneisiin. Meinaa luistaa nii kovasti, ettei meinaa liikkeelle päästä enää. Eli auto on Omega B ja mutta sehän on Bemarin koneella ja laatikolla. Joku tuossa puhu että sintteri ja jäykempi asetelma mutta mitenkäs vauhtipyörä kun vakiona on se kaksoismassa ?? jos jollain on tarkkaa tietoa kyseisetä asiasta ni kuunnellaan mielenkiinnolla. Tehotavote on 300hp ja joku 500nm..

    Aiheesta näky olevan paljon keskustelua mutta ei vieläkään missään ollu selvyyttä asiasta että mikä sinne käy ??
    Last edited by Bmw_power_325; 08-06-2008, 12:32.
    EX-auto l Nykyään
    Nissan 200sx 1.8T l BMW 325 Coupe
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    #2
    Originally posted by Bmw_power_325 View Post
    Tehotavote on 300hp ja joku 500nm..
    Juma! Melkoset tavotteet

    Jäykkä 240mm kytkimelle sopiva vauhtis, jousitettu sintteri ja sachsin race asetelma. Kannattaa samantien laittaa iso kytkin kun kerran rumbaan ryhtyy.
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • Bmw_power_325
      Bimmer Rookie
      • Aug 2005
      • 36
      • Isokyrö

      #3
      Originally posted by Cell View Post
      Juma! Melkoset tavotteet

      Jäykkä 240mm kytkimelle sopiva vauhtis, jousitettu sintteri ja sachsin race asetelma. Kannattaa samantien laittaa iso kytkin kun kerran rumbaan ryhtyy.
      tuo tavote ei kovin kaukana enää olis kun saadaan vaan kytkin pitämään.

      Eli kysymys kuuluu että käykö se M21 vauhtipyörä sinne ihan heittämällä ilman mitään sen kummepaa ronklaamista ?? Mitenkäs sitten kytkin akselin kanssa jääkö se lyhyeks?? :think
      EX-auto l Nykyään
      Nissan 200sx 1.8T l BMW 325 Coupe

      Comment

      • Cell
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7037
        • Uusikaupunki

        #4
        Muistaakseni M21 vauhtis on eri starttikehällä ja se on vielä pieni 228mm kytkimellinen. Katso M30/S38 suunnalta kiinteää vauhtista.

        Mitäs pannulle on tehty jos tuollaisia lukemia alkaa olemaan?
        325i -08
        i3 REx -17
        M5 -98 Imolarot
        535i -90 N/A project (maatumassa)

        Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

        Comment

        • Bmw_power_325
          Bimmer Rookie
          • Aug 2005
          • 36
          • Isokyrö

          #5
          Originally posted by Cell View Post
          Muistaakseni M21 vauhtis on eri starttikehällä ja se on vielä pieni 228mm kytkimellinen. Katso M30/S38 suunnalta kiinteää vauhtista.

          Mitäs pannulle on tehty jos tuollaisia lukemia alkaa olemaan?
          Mistäs bemarista tuommoset on kotosin ??

          Onko sulla tietoa siitä kytkinakselista että onko se tarpeeks pitkä kun laitetaan kiinteävauhtipyörä ??

          Olis kyllä mukava kuulla jos joku on oikeasti värkänny tämmöstä että tulis varmaa tietoa.. Mutta kaikki tieto on tarpeen, saatais yks tehtyä ni muiottenkin olis sitten helpompi tehä kun tietää mitä palikoita tarvis laittaa..
          EX-auto l Nykyään
          Nissan 200sx 1.8T l BMW 325 Coupe

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎