Announcement

Collapse
No announcement yet.

m50b20 jakopää

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Haukkax
    Newbiemmer
    • Oct 2005
    • 5

m50b20 jakopää

Oisko mitään vinkkejä kuka laittaa jako kohdalleen. Särky luisti ja piti purkaa, uus on tulossa. Oon kuullu että pitäs olla erikoistyökalu mutta en sitä omista pitäs kuulemma onnistua muutenkin. moottori m50b20 vm-92 vinkkejä ja apuja kaivataan. ketju pyörät on yläpäästä merkitty omin merkein ku en tiedä oikeita merkkejä ku nuolet ketjupyörissä mutta en tiiä missä kohin niitten pitäs olla kuten en tiedä kampuran merkeistä että missä ovat. ei oo vanos
    Last edited by Haukkax; 09-06-2008, 21:22.
  • Kouris
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 683

Originally posted by Haukkax View Post
    Oisko mitään vinkkejä kuka laittaa jako kohdalleen. Särky luisti ja piti purkaa, uus on tulossa. Oon kuullu että pitäs olla erikoistyökalu mutta en sitä omista pitäs kuulemma onnistua muutenkin. moottori m50b20 vm-92 vinkkejä ja apuja kaivataan. ketju pyörät on yläpäästä merkitty omin merkein ku en tiedä oikeita merkkejä ku nuolet ketjupyörissä mutta en tiiä missä kohin niitten pitäs olla kuten en tiedä kampuran merkeistä että missä ovat. ei oo vanos
    Ainakin sen kampiakselin lukitus tapin tarviat. Nokat saa tarkastikin kohdalleen suorakulman avulla mutta vaatii jonkin verran työtä. Nokassa oleva koneistus tulee 90 astetta venttiilikopan pintaan vasten. Tässä on huomioitava että ketjussa oleva löysä on oltava kiristäjän puolella.

FAQ osiossa taitaa olla bentley manuaali mitä kannattaa silmäillä..

Comment

• Haukkax
      Newbiemmer
      • Oct 2005
      • 5

minä kiitän

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢