Announcement

Collapse
No announcement yet.

m50b25 vanoksen purkaminen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tuning_bemaristi
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2003
    • 224
    • Mikkeli

m50b25 vanoksen purkaminen?

joo eli kannattaako itse lähtee purkamaan ollenkaan?eli mitä pitää ottaa huomioon verrattuna ilman vanosta...

ei vanos koneen purku ja kasaus sujuu moitteettomasti ja ulkoa mut onnistuuko vanos koneen purkaminen ilman mitn. erikoistyökaluja ym: koneessa sellainen vaurio et heitetty 110km/h vauhdista 2 tupaan :/ 5 ja 6 tulpat oli ihan solmussa ainakin ja jakokin näyttää hypänneen eli kannattaako lähte laittamaan konetta ollenkaan vai uus motti tilalle? ja autolla ajettu 160tkm
  • Matula
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2007
    • 1706

Originally posted by tuning_bemaristi View Post
    joo eli kannattaako itse lähtee purkamaan ollenkaan?eli mitä pitää ottaa huomioon verrattuna ilman vanosta...

ei vanos koneen purku ja kasaus sujuu moitteettomasti ja ulkoa mut onnistuuko vanos koneen purkaminen ilman mitn. erikoistyökaluja ym: koneessa sellainen vaurio et heitetty 110km/h vauhdista 2 tupaan :/ 5 ja 6 tulpat oli ihan solmussa ainakin ja jakokin näyttää hypänneen eli kannattaako lähte laittamaan konetta ollenkaan vai uus motti tilalle? ja autolla ajettu 160tkm
    Olettaisin, että on halvempaa ja helpompaa vaihtaa koko kone kuin korjata tuota vanhaa. Jos kerta kannessa on jälkiä, että mäntä on sinne heilahtanut niin "jälkiä" on myös veiveissä ja sylintereissäkin.

Vanhasta koneesta voit sitten myydä mulle imusarjan.

Comment

• tuning_bemaristi
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2003
      • 224
      • Mikkeli

purkaminen

onko kukaan itse tehnyt kansiremppaa vanos koneeseen ja millainen homma se on? ja selviääkö siitä ilman niitä erikoistyökaluja???

Comment

• Kouris
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2005
        • 767

Originally posted by tuning_bemaristi View Post
        onko kukaan itse tehnyt kansiremppaa vanos koneeseen ja millainen homma se on? ja selviääkö siitä ilman niitä erikoistyökaluja???
        Ei selviä.

Comment

• visa e36
          BTCF Member
          • Jan 2005
          • 753
          • Järvenpää

Paskat siinä mitään erikoistyökaluja tarvitse. Itse ainakin tein ihan normi työkaluilla ja haynesin kirjan avulla.(vaikka haynes sanoo "käytä erikoistyökalua xxx nokkien irroittamiseen ja ensiöketjun kiristykseen tms." Vauhtipyörän lukitustappi on helppo tehdä itsekkin esim. 12/100mm pultista. Ja jos tarvitsee niin voin vaikka sellaisen myydä halvalla.
          Nykyiset
          -63 Pontiac Catalina convertible
          -05 E53 X5 3.0d

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍