Announcement

Collapse
No announcement yet.

M51D25 Moottoriin Asennus työkaluja *Kiire* jussiksi kuntoon!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ragelius
    Bimmer Rookie
    • Sep 2007
    • 43
    • Helsinki

M51D25 Moottoriin Asennus työkaluja *Kiire* jussiksi kuntoon!

Onko Pääkaupunki seudulla ketään henkilöä suopeaa joka voisi lainata/korvausta vastaan nokkaakselin "asennus" työkalua ja ketjun kiristin kalua
    pitäisi saada jussiksi kiesi kuntoon ja uudet varaosat oottelis asennusta vaan ainoastaan hitunen ongelma noiden työkalujen vajeiden takia ja setä laakkoselta eivät saa tilattua tälle viikolle ees moisia.. (viime maanantaina kysyttyä..
    jos löytyy niin kilautusta saa harrastaa numeroihin

0415440710
    tai sitten 044-3505301
  • xela
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 141
    • Tampere

Itsellänikään ei ole noita erikoiskaluja, mutta nokkaa varten olen tehnyt kiintoavaimesta ohentamalla nokan uraan sopivan. Eli avaimella saa pidettyä vastaan kun ketjupyörää kiristää. Sitten ajoituksen olen katsonut siten, että laittaa työntömitan leuoistaan tuohon samaan uraan siten, että leukaperä koskettaa aksilan yläpintaan. Eli mitta on suorassa kulmassa nokan avainhahloon nähden. Tosta kun mittaa teräsviivaimella tms. työntömitan ala/yläreunasta venttiilikopan tiivistepintaan kummaltakin puolelta nokkaa, niin saa nokan tarkasti suoraan kulmaan tiivistepintaan nähden. Muistaakseni jos jakopään leluilla on ajettu yli 20tkm, niin sitten edestäpäin katsottuna mitta oikeanpuolimmaiseen tiivistepintaan pitää olla 4mm isompi.

Jos tuolla kiristystyökalulla tarkoitat tappia, jolla lukitaan ketjunkiristäjä, niin siihen olen käyttänyt sopivankokoista kuusiokoloavainta. Laadukas avain ei ainakaan väänny eikä katkea koneeseen.

Comment

• ragelius
      Bimmer Rookie
      • Sep 2007
      • 43
      • Helsinki

Juuh Suuret kiitokset neuvoista =) homma pelittää!

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎