Googletin vimmalla ja käytin searchia ja yritin meditoida vastausta, mutta ei niin ei.
Eli epämääräisten tietojen mukaan tuollaisissa M20B25 moottoreissa, jotka ovat olleet kiinni e34 korissa, on käytetty seuraavia Boschin ohjausboxeja:
0 261 200 173
0 261 200 524
Käsittääkseni kyseessä on siis vain hardware numero, ja boxin toiminnan määrittää lastu joka siinä on kiinni...?
Nyt kysymys kuuluukin: Onko kaikissa noissa e34 korin moottoreissa ollut katalysaattori, eli osaavatko kaikki nuo boxit lukea lambdan tietoa vai eivät? Auto jossa kone on kiinni ei ole vähäpäästöinen eikä rekisteriotteessa ole merkintää edes katalysaattorista, joten mua ei kiinnosta pätkääkään päästöasia vaan se että saisin koneen toimimaan niinkuin tehdas sen suunnitteli. Nykyisellä kokoonpanolla asia on hieman niin ja näin...
Ongelma pohjaa siis erääseen tekniikanvaihtoon, joka on tehty HIEMAN oikaisten, terveisiä vaan Bemu oy:hyn. Ihan hyvin te olette taas vetäneet.
Eli korjailen tuon kaaoksen jälkiä aikani kuluksi.
vnu
Eli epämääräisten tietojen mukaan tuollaisissa M20B25 moottoreissa, jotka ovat olleet kiinni e34 korissa, on käytetty seuraavia Boschin ohjausboxeja:
0 261 200 173
0 261 200 524
Käsittääkseni kyseessä on siis vain hardware numero, ja boxin toiminnan määrittää lastu joka siinä on kiinni...?
Nyt kysymys kuuluukin: Onko kaikissa noissa e34 korin moottoreissa ollut katalysaattori, eli osaavatko kaikki nuo boxit lukea lambdan tietoa vai eivät? Auto jossa kone on kiinni ei ole vähäpäästöinen eikä rekisteriotteessa ole merkintää edes katalysaattorista, joten mua ei kiinnosta pätkääkään päästöasia vaan se että saisin koneen toimimaan niinkuin tehdas sen suunnitteli. Nykyisellä kokoonpanolla asia on hieman niin ja näin...
Ongelma pohjaa siis erääseen tekniikanvaihtoon, joka on tehty HIEMAN oikaisten, terveisiä vaan Bemu oy:hyn. Ihan hyvin te olette taas vetäneet.
Eli korjailen tuon kaaoksen jälkiä aikani kuluksi.
vnu
Comment