Announcement

Collapse
No announcement yet.

M52B20->B25/B28 alakerta?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Circ
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 634
    • H e l s i n k i

    M52B20->B25/B28 alakerta?

    En löytäny söörtillä ni kokeillaan kysellä tyhmiä. Meneekö M52B25 alakerta suoraan M52B20 kanteen ym.? Entäpä B28 onko täysin samalaiset? Mitä ylipäätään eroavaisuuksia nuo koneet pitää sisällään?
    Last edited by Circ; 24-06-2008, 00:02.
    Audi B8.5 TDI Quattro

    E81 120d m-sport Lci
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4646
    • Tuusula

    #2
    Isku ja poraushan noissa on eri, kokeilepa pistää googleen hakusanaksi "john g burns homepage" niin näet tarkat erot niistä
    - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

    ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more

    Comment

    • Circ
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2005
      • 634
      • H e l s i n k i

      #3
      Originally posted by Jonsku View Post
      Isku ja poraushan noissa on eri, kokeilepa pistää googleen hakusanaksi "john g burns homepage" niin näet tarkat erot niistä

      Eli voin surutta runtata mun luuskan b20 tilalle vaikkapa b28?
      Audi B8.5 TDI Quattro

      E81 120d m-sport Lci

      Comment

      • Circ
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2005
        • 634
        • H e l s i n k i

        #4
        Kellään varmaa tietoa?
        Audi B8.5 TDI Quattro

        E81 120d m-sport Lci

        Comment

        • Erska
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2005
          • 439
          • Tuusula

          #5
          Mututietoa, mutta eiköhän m52 koneissa olene kannen palotilat erikokoisia toisiinsa nähden... eli tuskin m52b20 kansi käy m52b25...
          Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten

          Nyt: VOLVO S60 D5 -03

          EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84

          Comment

          • Jochen
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2002
            • 1229
            • Valkeakoski & Trondheim

            #6
            M50B20 imu/pakoventtiili 30/27 mm
            M50B25 imu/pakoventtiili 33/30.5 mm

            M50B25 alakerta ja M50B20 kansi on varmasti aika astmaattinen yhdistelmä, isot keuhkot imee ilmaa yhden sieraimen kautta.

            Mielenkiintoisempi projekti olisi päinvastainen yhdistelmä eli lyhytiskuinen M50B20 alakerta ja iskutilavuuteen nähden hyvinvirtaava M50B25 kansi. Sitten vaan niin perrrrrrkeleesti kierroksia

            No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
            Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
            Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
            Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
            Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
            Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi

            Comment

            • Circ
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2005
              • 634
              • H e l s i n k i

              #7
              Originally posted by Erska View Post
              Mututietoa, mutta eiköhän m52 koneissa olene kannen palotilat erikokoisia toisiinsa nähden... eli tuskin m52b20 kansi käy m52b25...
              Mut jos niit vähä muokkaa? palotilat erikokosia? hääh
              Audi B8.5 TDI Quattro

              E81 120d m-sport Lci

              Comment

              • Jochen
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2002
                • 1229
                • Valkeakoski & Trondheim

                #8
                Voihan niihin palotiloihin aina hitsata lisää materiaalia tai jyrsiä pois mutta ei siinä oikein ole mitään järkeä koska M50B20 kansi kuitenkin virtaa ilmaa liian vähän pienien venttiilien ja kanavien takia, et saa kuitenkaan niitä tehoja mitä M50B25 antaa.

                No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
                Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
                Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
                Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
                Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
                Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎