Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tekniikan vaihto m20 520i->525i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jaromiilus
    Newbiemmer
    • Jul 2008
    • 14
    • Lempäälä

    Tekniikan vaihto m20 520i->525i

    Hei. Kyselen appiukon puolesta kun hänellä hajosi moottori 89 vuoden m20 520i bemarista.
    Haulla en saanut tarpeeksi tietoa.

    Eli hänellä olisi varaosa-autona saman vuoden m20 525i ja kummatkin autot ovat automaattivaihteisia, eli mitä kaikkea täytyisi vaihtaa moottorin lisäksi kyseiseen autoon. Kiitos etukäteen
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4646
    • Tuusula

    #2
    Eipä äkkiseltään tulee mitään ihmeellistä eroavaisuutta noiden välillä mieleen. Toki kone apulaitteineen & sähköineen on hieman eri, mutta kun vaihtaa kaikki niin eipä pitäisi ongelmia olla


    Ajakaa autot vierekkäin ja vertailkaa mitkä osat ovat erilaisia
    - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

    ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more

    Comment

    • Jaromiilus
      Newbiemmer
      • Jul 2008
      • 14
      • Lempäälä

      #3
      Asia selvä. Ajattelin vaan sitä että täytyykö ilmamäärämittari, ruiskun boksi, ja pakoputkisto vaihtaa vai käykö ne alkuperäisestä autosta tai jos on vielä jotain muuta mikä täytyis vaihtaa

      Comment

      • Jonsku
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2002
        • 4646
        • Tuusula

        #4
        Originally posted by Jaromiilus View Post
        Asia selvä. Ajattelin vaan sitä että täytyykö ilmamäärämittari, ruiskun boksi, ja pakoputkisto vaihtaa vai käykö ne alkuperäisestä autosta tai jos on vielä jotain muuta mikä täytyis vaihtaa
        Putkistosta ja pakosarjoista en tiedä, mutta ilmamäärämittari ja ruiskuboksi ainakin ovat erilaiset.

        Helpointa vaihtaa kaikki niin ei tarvitse arpoa
        - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

        ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
        ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
        ex. Alpina D10 Touring #33/94
        ... and many more

        Comment

        • ruupanen
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2006
          • 5155
          • Joensuu

          #5
          Mutuilua

          520i absittomat jarrut vs 525i absilliset?
          E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

          Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

          Comment

          • Jonsku
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2002
            • 4646
            • Tuusula

            #6
            Originally posted by ruupanen View Post
            520i absittomat jarrut vs 525i absilliset?
            lisää mutuilua; katsastusinssi ei erota kumpi kone kyseessä, eikä ala stansseja tutkimaan
            - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

            ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
            ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
            ex. Alpina D10 Touring #33/94
            ... and many more

            Comment

            • ruupanen
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2006
              • 5155
              • Joensuu

              #7
              Originally posted by Jonsku View Post
              lisää mutuilua; katsastusinssi ei erota kumpi kone kyseessä, eikä ala stansseja tutkimaan
              Totta, mut jos tarkkoja oltas ja tehtäis ns. katulaillinen
              E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

              Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

              Comment

              • Jonsku
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2002
                • 4646
                • Tuusula

                #8
                Originally posted by ruupanen View Post
                Totta, mut jos tarkkoja oltas ja tehtäis ns. katulaillinen
                Juu, toki toki. Mutta tuohan oli vain spekulointia, eikä kukaan noin tekisi koska sehän olisi laitonta
                - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

                ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
                ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
                ex. Alpina D10 Touring #33/94
                ... and many more

                Comment

                • Jaromiilus
                  Newbiemmer
                  • Jul 2008
                  • 14
                  • Lempäälä

                  #9
                  Kiitoksia vastauksista. Juu tuskinpa autoa muutoskatsastetaan (turhaa byrokratiaa ). Onhan se hyvä että appipappa saa autonsa iskuun ettei tartte emännän bemaria pitää lainassa kauhean pitkään . Ja autothan olivat
                  520 ilman abseja
                  525 absien kanssa.
                  Olisi sit myynnissä ton 525 osia jos jotain kiinnostaa

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎