Auto on E23 728i ja kone M30B28. Virranjakajassa on alipainekello, johon tulee letkut kaasuläppäkotelolta. Kumpi letku tulee kumpaan reikään alipainekellossa? Toinen letku lähtee kaasuläppäkotelon päältä ja toinen alapuolelta. Jakajan alipainekellossa on liittimet ylä- ja alapuolella. Autoani on nimittäin vaivannut pitkän aikaa nykiminen alakierroksilla sekä tehon puute. Kaikkea on kokeiltu, vaihtamalla osia sytkäpuolelle sekä alipainepuolelle - tuloksetta. Nytpä nyppäsin virranjakajalta ylemmän letkun pois ja tulppasin sen ruuvilla - auto pelaa kuin unelma!
Onkohan minulla sitten letkut olleet väärin päin vai mikä tuossa on? Kello paskana?
M30B28 alipaineletkut virranjakajassa
Collapse
X
-
-
Kiitoksia. Letkut ovat olleet kyllä oikeassa paikassa. Taitaa olla vaan kello paskana. Että voikin olla nyt auto miellyttävä ajettava, alavääntöäkin on vaikka muille jakaa. Auto lähtee mukisematta kakkosella liikkeelle, ja muutenkin nyt voi noudattaa ohjekirjan neuvoja taloudelliselle ajolle.
Comment
-
Mulla olis ylimääräinen priima jakaja jos kiinnostaaOriginally posted by Wikke View PostKiitoksia. Letkut ovat olleet kyllä oikeassa paikassa. Taitaa olla vaan kello paskana. Että voikin olla nyt auto miellyttävä ajettava, alavääntöäkin on vaikka muille jakaa. Auto lähtee mukisematta kakkosella liikkeelle, ja muutenkin nyt voi noudattaa ohjekirjan neuvoja taloudelliselle ajolle.
Comment
Comment