Announcement

Collapse
No announcement yet.

m50b25:n tilalle m52b28

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pope
    Bimmer Fanatic
    • May 2007
    • 687
    • Harjavalta

    m50b25:n tilalle m52b28

    Miten kyseiset moottorit eroavat toisistaan vai onko niissä oikeen mitään samaa?

    Mitä kaikkea mahtaisi joutua vaihtamaan jos tuon m52b28:n laittais vuoden 1991 525:een (ei vanosta)?

    Käyköhän m50b25:n öljypohja M52b28 koneeseen jos sen oma öljypohja ottaa johonkin kiinni?

    Moottorin johtosarja on kai erilainen, vai onko? Käyköhän kuitenkin johtosarjojen liittimet suoraan toisiinsa vai joutuuko tekemään jotai kytkentöjä?

    Käykö tuo 2,8 kone 525:n vakio vaihdelaatikkoon?

    Joutuukohan vaihtamaan jotain antureita tai jotain?

    Kiitos jo etukäteen vastanneille!
    Last edited by pope; 02-08-2008, 16:29.
    e34 m60b40 tuplaturbo 912hv
  • jmp2002
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 5727
    • Rovaniemi

    #2
    ainakin se on vanos-mallin kone ja enemän kuutioita

    Varmaan pitää koneen johtosarja vaihtaa, kun onhan siinä enemän johtoja, kun vanos löytyy. otithan huomioon että m52 onjo ajonesto, että se pitää ohittaa josta löytyy haulla ohjeita..

    ö-pohja käy vanhasta, kun samalla otat ö-pumpun jalan..


    Mutta miksi et nakkaa siihen sinun koneeseen b28 kampiakselia ja käy säädättää uudestaan, ei tarttis ajoneston kanssa tapella?
    siitä lisää www.e30.de -> motoren --> m50 --> M50 Hubraumvergrößerung

    E30 325i Touring -89
    E30 325i touring -88 m50tbo
    G20 330e M-Sport -20

    Comment

    • pope
      Bimmer Fanatic
      • May 2007
      • 687
      • Harjavalta

      #3
      Originally posted by jmp2002 View Post
      ainakin se on vanos-mallin kone ja enemän kuutioita

      Varmaan pitää koneen johtosarja vaihtaa, kun onhan siinä enemän johtoja, kun vanos löytyy. otithan huomioon että m52 onjo ajonesto, että se pitää ohittaa josta löytyy haulla ohjeita..

      ö-pohja käy vanhasta, kun samalla otat ö-pumpun jalan..


      Mutta miksi et nakkaa siihen sinun koneeseen b28 kampiakselia ja käy säädättää uudestaan, ei tarttis ajoneston kanssa tapella?
      siitä lisää www.e30.de -> motoren --> m50 --> M50 Hubraumvergrößerung
      Kyllä olen tietoinen ajonestosta.

      Siihen koneeseen varmaan tulee b28 kampiakseli, mutta joutuu toiseen autoon jos suunnitelmat käy toteen

      Vai onkohan tossa 2,8 paljon enemmän virityspotentiaalia kuin 2.5? vapaasti henkivänä.
      e34 m60b40 tuplaturbo 912hv

      Comment

      • Autobahnboy
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2006
        • 400
        • Espoo

        #4
        Piece of cake!

        Luet vaan nää kaksi linkkiä ja sitten hommiin ja rahaa palamaan:

        http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=142212 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=76862

        Comment

        • pope
          Bimmer Fanatic
          • May 2007
          • 687
          • Harjavalta

          #5
          Kiitos jo vastanneille ja lisää tietoa ja vinkkejä vaan jos jollain tietoa on..
          e34 m60b40 tuplaturbo 912hv

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎