Announcement

Collapse
No announcement yet.

Juuttuneen sytytystulpan irrotus (M30B28) ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jukka K
    Bimmer Rookie
    • Jan 2004
    • 157

    Juuttuneen sytytystulpan irrotus (M30B28) ?

    Aloin vaihtamaan tulppia ja nelossylinterin tulppa ei tunnu aukeavan ilman voimakeinoja. 50 tkm sitten vaihdoin tulpat ja saman sylinterin tulpan mukana tuli hieman kierrettä kannesta. Mitä kikkoja on olemassa tulpan irrotukseen ja lähteekö se paremmin kuumana vai kylmänä ? "Potilas" on siis M30B28.
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    #2
    Kuumana lähtee helpommin.
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • Jukka K
      Bimmer Rookie
      • Jan 2004
      • 157

      #3
      Originally posted by Cell View Post
      Kuumana lähtee helpommin.
      OK, täytyypä kokeilla kuumana irrotusta. Perustuuko kommentti kokemukseen vai johonkin muuhun ?

      Comment

      • Cell
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7037
        • Uusikaupunki

        #4
        Kokemukseen ja johonkin muuhun.
        325i -08
        i3 REx -17
        M5 -98 Imolarot
        535i -90 N/A project (maatumassa)

        Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

        Comment

        • Jukka K
          Bimmer Rookie
          • Jan 2004
          • 157

          #5
          Nelosen tulppa lähti kuumana irti todella helpolla. Sitten vain uusi tulppa tilalle ja alumiiinipastaa kierteeseen.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎