tämmöstä löytyi dtmpowerin foorumilta:
"A little history: Its an M50B25, non-vanos 2.5L engine. It had an 02/92 build date. Actual mileage unknown before rebuild, but would guess in the 160K. The cluster in the car read 184K, but is out of a car with ASC, which the 92' 325's didn't come with. This engine came from the factory with double valve springs, and 1mm larger valves than the rest of the VANOS 325's and M3's"
Lähinnä nyt kiinnostaa, että kestääkö siis tuo vanoksettoman m50b25:n yläpää paremmin kierroksia noiden tuplajousien takia? Ja mitä tarkalleen tuossa noilla tupla jousilla edes tarkoitetaan? Onko siinä kaksi jousta päällekkäin vai mitä häh? Nähtävästi myöskin potentiaalia virille olisi enemmän kun on isommat venttiilit?
Vai onko koko kirjoitus puuta heinää.
nimim. tyhmä ja tietämätön kyselee...
"A little history: Its an M50B25, non-vanos 2.5L engine. It had an 02/92 build date. Actual mileage unknown before rebuild, but would guess in the 160K. The cluster in the car read 184K, but is out of a car with ASC, which the 92' 325's didn't come with. This engine came from the factory with double valve springs, and 1mm larger valves than the rest of the VANOS 325's and M3's"
Lähinnä nyt kiinnostaa, että kestääkö siis tuo vanoksettoman m50b25:n yläpää paremmin kierroksia noiden tuplajousien takia? Ja mitä tarkalleen tuossa noilla tupla jousilla edes tarkoitetaan? Onko siinä kaksi jousta päällekkäin vai mitä häh? Nähtävästi myöskin potentiaalia virille olisi enemmän kun on isommat venttiilit?
Vai onko koko kirjoitus puuta heinää.
nimim. tyhmä ja tietämätön kyselee...
Comment