Ongelma on seuraavanlainen, eli moottorina on M60, 5v. manuaali vaihteistolla (e39 535i vm-97).
Virtala racing väitti, että voisi käyttää kovaa vauhtipyörää ja jousittamatonta kytkintä, mitä mieltä muut olette?
Onko missään kovaa vauhtipyörää joka kävisi M60 tekniikkaan ja osuisi startin kehäkin kohdilleen(240mm kytkinlevy) tai vaihtoehtoisesti kaksoismassa vauhtipyörää, joka kävisi jousittamattomalle kytkimelle?
Nyt ongelmana on, että vakio kaksoismassa vauhtipyörässä levy on syvennyksessä ja kytkinpaketti on tarkoitettu "tasaiselle" vauhtipyörälle.
Edit: Kytkinasetelmahan on e36 328i:sta 240mm jousittamaton, kun taas vauhtipyörä on kaksoismassa e39 535i:sta, eli nyt kaikki apu on tervetullutta.. Mistähän löytäisin kaksoismassa vauhtipyörä, joka olisi 240mm tasaisella pinnalla ja kävisi M60 tekniikkaan?? Vai pitääkö vaan asetelma palauttaa virtalalle ja hommata Sachs e39 M5 race kytkin asetelma+e39 M5 vauhtis?
Virtala racing väitti, että voisi käyttää kovaa vauhtipyörää ja jousittamatonta kytkintä, mitä mieltä muut olette?
Onko missään kovaa vauhtipyörää joka kävisi M60 tekniikkaan ja osuisi startin kehäkin kohdilleen(240mm kytkinlevy) tai vaihtoehtoisesti kaksoismassa vauhtipyörää, joka kävisi jousittamattomalle kytkimelle?
Nyt ongelmana on, että vakio kaksoismassa vauhtipyörässä levy on syvennyksessä ja kytkinpaketti on tarkoitettu "tasaiselle" vauhtipyörälle.
Edit: Kytkinasetelmahan on e36 328i:sta 240mm jousittamaton, kun taas vauhtipyörä on kaksoismassa e39 535i:sta, eli nyt kaikki apu on tervetullutta.. Mistähän löytäisin kaksoismassa vauhtipyörä, joka olisi 240mm tasaisella pinnalla ja kävisi M60 tekniikkaan?? Vai pitääkö vaan asetelma palauttaa virtalalle ja hommata Sachs e39 M5 race kytkin asetelma+e39 M5 vauhtis?
Comment