Announcement

Collapse
No announcement yet.

Miten m50b25 kestää kilometrejä?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bimmervend
    Bimmer Rookie
    • Aug 2007
    • 80
    • P-Savo,Siilinjärvi

    Miten m50b25 kestää kilometrejä?

    Elikkäs kysymyksessä "räpeltämätön" m50b25 motti, miten se kestää kilometrejä menettämättä "vetoja" ko.moottorilla ajettu 280tkm?
    Kellään ollut mitään suurempaa häikkää kyseisessä motissa? laakerointi?muut? :think
    Nykyään: e39 540i 6speed & e39 530D Toukka
    EX-e39 540iA Msport//EX-e91 330d M-Sport
    //EX-e39 530d x2//EX-e46 323 upeecupee//EX-Nissan Skyline GT-R V-Spec R33//EX-Sakari "S4 quattro 675hp-701nm"//EX- e30 327 cab -88 & Jeep GC -02//EX-740da -01//EX-e39 523i //EX-e34 540i manual 340hp//EX-Supra mk3 -89 turbo targa//EX-menopeli: e36 sedan "Lumiaura" 3xx //EX-e30 325 "aivan vakio" //EX-e36 paskalintta!//EX-BMW e30 320tic 325hv/400nm//EX-Ford mondeo 2,5 V6 //EX-BMW 535i -91 //
  • bemu2000
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 17799
    • Jämsä

    #2
    kyllähän ne kestää, jos on öljyt vaihdettu säännöllisesti... koneen äänestä kyllä kuulee missä mennään ja tuontääkö öljysavua. säännöllisesti jos on huollettu, niin eiköhän sillä vielä tuplat päästele
    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
    Vanteet edullisesti
    Nostureita ja rengaskoneita

    Comment

    • @Biimer
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2008
      • 504
      • Oulu

      #3
      Omalla on päästelty ainakin mittarin mukaan 340 000km ja toimii moitteitta!

      Comment

      • Hammu
        Moderator
        • Nov 2006
        • 3971
        • Nurmijärvi

        #4
        Tarina kertoo että 650k ajettu M50 alkaa lähentelemään loppuaan.

        Comment

        • Bimmervend
          Bimmer Rookie
          • Aug 2007
          • 80
          • P-Savo,Siilinjärvi

          #5
          Joo. Kiitos taas kerran vastauksista! Pitänee rueta tutustumaan noihin uudempiin myllyihinkin joskus
          Nykyään: e39 540i 6speed & e39 530D Toukka
          EX-e39 540iA Msport//EX-e91 330d M-Sport
          //EX-e39 530d x2//EX-e46 323 upeecupee//EX-Nissan Skyline GT-R V-Spec R33//EX-Sakari "S4 quattro 675hp-701nm"//EX- e30 327 cab -88 & Jeep GC -02//EX-740da -01//EX-e39 523i //EX-e34 540i manual 340hp//EX-Supra mk3 -89 turbo targa//EX-menopeli: e36 sedan "Lumiaura" 3xx //EX-e30 325 "aivan vakio" //EX-e36 paskalintta!//EX-BMW e30 320tic 325hv/400nm//EX-Ford mondeo 2,5 V6 //EX-BMW 535i -91 //

          Comment

          • _chris_
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2003
            • 442
            • Nokia

            #6
            Aiemmin omistamallani M50B25 koneella oli mittarissa lähes 400 tkm, kun sen myin. Vielä oli hyvin "vetoja".

            Ajelin sillä n. 100 tkm eikä se sinä aikana pahemmin oireillut. Mitä nyt kuluvia osia piti vaihtaa (mm. ilmamassamittari, pari puolaa, laturin huolto, vesipumppu). Niitä tyypillisiä tuon koneen ilmiöitä. Hiukan venttiilinnostimet naputti kylmänä, mutta muuten oli ihan toimiva peli.

            Öljyt vaihtelin säännöllisesti ja muutenkin huolsin enemmän tai vähemmän huoltovalojen mukaan.
            BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
            Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎