Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koneremontti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • haappi-s
    Bimmer Rookie
    • Nov 2004
    • 109
    • Vaasa

    Koneremontti?

    Eli kalliin koneremontin sijasta ikäänkuin kätevämmin heittäisi käytetyn/valmiiksi remontoidun myllyn tilalle. Mistä löytäisi kilpailukykyiseen (lue edulliseen) hintaan M52b25 mootoori ja kun kyselemään ryhdytään, niin miten suuria vaikeuksia olisi paiskata samoin tein M52b28 tuon tilalle?

    Eli wanted M52b25 mootoori tai mikäli helposti onnistuu M52b28..

    Joku voi pitää olennaisena tietona tätäkin: Auto on e36 323i
    Last edited by haappi-s; 18-09-2008, 12:09.
    Tuloksia! Hyvänen aika, olen saanut paljon tuloksia. Tiedän tuhansia juttuja, jotka eivät toimi.

    - Thomas Alva Edison 1847-1931
  • visa e36
    BTCF Member
    • Jan 2005
    • 753
    • Järvenpää

    #2
    Löytyyhän noita moottoreita purkaamoilta. M52B28:n vaihdossa voi tulla ongelmaksi ajonesto? searchilla löytynee mitä pitää tahdä jos haluaa vaihtaa B28:n tilalle.
    Nykyiset
    -63 Pontiac Catalina convertible
    -05 E53 X5 3.0d

    Comment

    • Jürgen_
      Bimmer Enthusiast
      • May 2008
      • 2707
      • Mylsä

      #3
      Ajonestot on siellä boksissa ohjelmoituna ja taitaa täällä foorumilla olla asiantuntijoita sen poistamiseen :think
      Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

      Comment

      • Cell
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7037
        • Uusikaupunki

        #4
        Siis edullinen rempattu? Yhden rempan äskettäin tehneenä, parin tonnin keikka jos kunnolla tehdään, siis pelkät osat ja koneistukset, itse työ sitten päälle. B28 menee sinne heittämällä, jos johtosarjoissa on eroa vaihtaa sen samalla ja tottakai b28 boksi. Jos samat johtosarjat, ei tarvitse vaihtaa kuin boksi ja kone, mahdollisesti koodata ajonesto ja boksi yhteen tai poistaa ajonesto. Molemmat melko piece of cake, kivikautinen ajonesto vielä tuossa.
        325i -08
        i3 REx -17
        M5 -98 Imolarot
        535i -90 N/A project (maatumassa)

        Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

        Comment

        • haappi-s
          Bimmer Rookie
          • Nov 2004
          • 109
          • Vaasa

          #5
          Originally posted by Cell View Post
          Siis edullinen rempattu? Yhden rempan äskettäin tehneenä, parin tonnin keikka jos kunnolla tehdään, siis pelkät osat ja koneistukset, itse työ sitten päälle. B28 menee sinne heittämällä, jos johtosarjoissa on eroa vaihtaa sen samalla ja tottakai b28 boksi. Jos samat johtosarjat, ei tarvitse vaihtaa kuin boksi ja kone, mahdollisesti koodata ajonesto ja boksi yhteen tai poistaa ajonesto. Molemmat melko piece of cake, kivikautinen ajonesto vielä tuossa.
          Öö, ei. Kun kysyin josko kalliin koneremontin sijasta ikäänkuin kätevämmin heittäisi käytetyn/valmiiksi remontoidun myllyn tilalle.
          Tuloksia! Hyvänen aika, olen saanut paljon tuloksia. Tiedän tuhansia juttuja, jotka eivät toimi.

          - Thomas Alva Edison 1847-1931

          Comment

          • Cell
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 7037
            • Uusikaupunki

            #6
            Käytetty voi olla samassa jamassa hyvinkin nopeasti, mikä nykyisestä on rikki? Ihan mielenkiinnosta
            325i -08
            i3 REx -17
            M5 -98 Imolarot
            535i -90 N/A project (maatumassa)

            Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎