Announcement

Collapse
No announcement yet.

M3 3,2 -96 kytkin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tap1
    Bimmer Rookie
    • Oct 2007
    • 49
    • Lieksa

    M3 3,2 -96 kytkin

    Kytkin alkaisi olla vaihto kunnossa ja talven aikana olisi tarkoitus laittaa uusi.Minkälaista pakettia arvon raati suosittelisi?

    Olen miettinyt että laittaisiko orkkiksen kun kesäisin olis tarkoitus joka päivä tuolla ajella.Ja satunnaisesti käydä radalla.Sintterikytkin taitaa olla vähän liian raju?Kokemuksia jollain?

    Edullisia hankinta paikkojakin saa suositella.
    E70 40D X5 -11

    EX F11 535D xDrive -12
    EX E61 520D -07
    EX E39 530DAT -01
    EX E36 M3 3,2 Sedan -96
    EX E30 318i -87
  • Mystinen
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2005
    • 1206
    • Kehä3

    #2
    Ei varmaan kannata pilata ajo-ominaisuuksia millään sintteri kytkimillä. Pure-PF:ltä tai ebaystä sachsin jäykempi asetelma ja vakio levy niin pitäs riittää 420Nm ja jos haluaa sen sintterin niin sillä 600Nm

    Vaparien virittäminen on säälittävää
    350hp/480Nm@0,666bar
    xxxhp/670Nm@1,6bar
    - Mystinen.Fi -
    -ISO maailma välillä pelottaa Connection-

    Comment

    • Tap1
      Bimmer Rookie
      • Oct 2007
      • 49
      • Lieksa

      #3
      Originally posted by Mystinen View Post
      Ei varmaan kannata pilata ajo-ominaisuuksia millään sintteri kytkimillä. Pure-PF:ltä tai ebaystä sachsin jäykempi asetelma ja vakio levy niin pitäs riittää 420Nm ja jos haluaa sen sintterin niin sillä 600Nm


      Kiitoksia infosta.

      Täytynee hommata tuo sachsin asetelma ja ongaaninen levy.Alkuperäinenkin on kestänyt mielestäni kohtuu hyvin,190tkm mittarissa...Pientä luistoa havaittavissa nopeiden vaihtojen yhteydessä,normaali ajossa pelittää vielä hyvin.

      Saisikohan hommattua suomesta jostain liikkeestä vai täytyykö tilata nettikaupasta?
      E70 40D X5 -11

      EX F11 535D xDrive -12
      EX E61 520D -07
      EX E39 530DAT -01
      EX E36 M3 3,2 Sedan -96
      EX E30 318i -87

      Comment

      • blue325
        BTCF Member
        • Apr 2005
        • 984
        • Joensuu

        #4
        Originally posted by Tap1 View Post
        Kiitoksia infosta.

        Täytynee hommata tuo sachsin asetelma ja ongaaninen levy.Alkuperäinenkin on kestänyt mielestäni kohtuu hyvin,190tkm mittarissa...Pientä luistoa havaittavissa nopeiden vaihtojen yhteydessä,normaali ajossa pelittää vielä hyvin.

        Saisikohan hommattua suomesta jostain liikkeestä vai täytyykö tilata nettikaupasta?
        Mulla on omassa tuo sachin asetelma ja sachin kisalevy eikä ole vielä sintteri ja riittää +500nm. Ja mitä nyt muutaman tonnin ajellu tuolla kytkimellä niin toimii ihan hyvin jokapäiväisessä ajossa eikä luista mut tuo levy on vaan tuplaten kalliimpi kun alkuperäinen...ja minä ostin ihan suomesta tuon setin...
        Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
        M3 -94
        318 is class 2 -94
        320 -97
        325 -91
        325 -84
        www.zatzy.com

        Comment

        • Bmw_xXx
          Bimmer Rookie
          • Nov 2003
          • 152
          • Varpaisjärvi

          #5
          minä laitoi omaan m5seen sachs race engineering asetelman ja sachs performance levyn(ei ole sintteri vaan massalevy)! voin lämpimästi suositella tollasta pakettia!!! us-partsilta ostin ihan järki hintaan...
          F85 X5M ´16
          E91 335d (364hv/750nm)
          E30 3xx s38 turbo(1082hv)

          ex.F10 M5 Competition, 325tic M3look, 325i e36 coupe,350ia cabrio,M5 3.8 Nürburgring `92, E36 328i cabrio(power by Lysholm)

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎