Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vaihdelaatikko tietoutta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kruugeri
    Newbiemmer
    • Oct 2008
    • 24

Vaihdelaatikko tietoutta

Hei eli kattelisin searchilla ,eikä löytynyt ja oletettavasti on foorumeilla muitakin /tietämättömiä/ minun lisäkseni.
    Eli minulla on bmw 325 coupe 36 m50b25 koneella vuosimallia 1991 . Mutta mitkä vaihdelaatikot käyvät koneeseen kiinni ,sillä minulla on vaihdelaatikkona getrag 220.0.225.92 jonka tilalle tarvitaan uusi vaihdelaatikko.
    Onko ainut vaihtoeto ostaa samanlainen vai käykö esim muut getragit/ zf ?
    JA jos joku voisi kertoa mitkä getragit käyvät tarkelleen esim 265yms.. niin olisin kiitollinen ja toki saahan tarjota jos nurkista löytyy käypää laatikko

-Sokrates päätteli olevansa viisas ainoastaan siinä, että hän tiesi, ettei tiennyt mitään. Muut taas virheellisesti luulivat, että heillä oli tietoa-
  • Jamppa1983
    BTCF Member
    • Jan 2005
    • 739
    • Pirkanmaa

Näin vois kuvitella että m20 ja m50 laatikot käy keskenään. Koska jos porukka on laittanu m50 motteja m20 tilalle laatikkoa vaihtamatta. Mutta käykö ne toisinpäin? Mikspä ei kävis.
    Oma laatikko 260 0 1346 90 m20 perässä, mikä olisi seuravaa ja kestävämpi/ voiko laatikon osia vahvistaa esim: nitrauksessa käyttämällä? 265 kestävin ilmeisesti, mutta mitä muuta sinne perään voi tarjota ja onko näitä 265 montaa erillaista mallia?
    Last edited by Jamppa1983; 06-11-2008, 19:10. Reason: Kuuluisko tämä aihe tekniikka puolelle?
    Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!

M3 e90 & "M3" e30 turbo

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎