Semmosta että mitäs kantsis katella kun tyhjäkäynti on siellä reilussa tonnissa lämpimänä? Kylmänä on ok eli siellä alle tonnnin hujakoilla.
Voisiko vika johtua mitenkään siitä kun mielestäni auto toimi ilman mitään kunnes otin akun irti ja tämän jälkeen kierrokset olivat alussa jopa 2000rpm välillä tyhjäkäynnillä, eli opetteleeko boksi jotain virtojen nollaantuessa? Autolla kumminkin jo lähemmäs 500km on ajettu sen jälkeen ja vieläkin kierrokset jää harmillisen ylös.
Sit vielä että välillä tasasesti ajaessa voi kulutusviisari yhtäkkiä tippua sinne n.2l/100 ja sit taas kun painaa vähän reilummin kaasua nousee normaaleihin lukemiin. Eihän tuosta mitään haittaa sinänsä ole ellei sit jotakin ole hajonnut tms?
Autohan oli -88 vuoden e34
Voisiko vika johtua mitenkään siitä kun mielestäni auto toimi ilman mitään kunnes otin akun irti ja tämän jälkeen kierrokset olivat alussa jopa 2000rpm välillä tyhjäkäynnillä, eli opetteleeko boksi jotain virtojen nollaantuessa? Autolla kumminkin jo lähemmäs 500km on ajettu sen jälkeen ja vieläkin kierrokset jää harmillisen ylös.
Sit vielä että välillä tasasesti ajaessa voi kulutusviisari yhtäkkiä tippua sinne n.2l/100 ja sit taas kun painaa vähän reilummin kaasua nousee normaaleihin lukemiin. Eihän tuosta mitään haittaa sinänsä ole ellei sit jotakin ole hajonnut tms?
Autohan oli -88 vuoden e34
Comment