Pikkusen aiheella ratsastettaan. Sopiikos toi Is kansi m42b18 minkään muun alakerran päälle kuin oman? Turbokäyttöön tulis ja tehotavoitteet tulee olemaan samat kuin tossa topic:in Escortissa, mutta tarkoitus ois yrittää omavalmiste moottoriksi ja tehoraja on omassa kopassa 138 hv mihin tuskin toi is pannu ahtimella helposti menee suoraan? Tosta topic:in Escortista en tiedä miten on kikkailtu?
Paloi käpy maamoottoriin ja jotain muuta moottoriswappia pitäs suunnitella kun viime talven aherrukset meni savuna ilmaan penkkireissulla jo vähäisissä "alkulämmittelyissä"
Pikkusen aiheella ratsastettaan. Sopiikos toi Is kansi m42b18 minkään muun alakerran päälle kuin oman? Turbokäyttöön tulis ja tehotavoitteet tulee olemaan samat kuin tossa topic:in Escortissa, mutta tarkoitus ois yrittää omavalmiste moottoriksi ja tehoraja on omassa kopassa 138 hv mihin tuskin toi is pannu ahtimella helposti menee suoraan? Tosta topic:in Escortista en tiedä miten on kikkailtu?
Paloi käpy maamoottoriin ja jotain muuta moottoriswappia pitäs suunnitella kun viime talven aherrukset meni savuna ilmaan penkkireissulla jo vähäisissä "alkulämmittelyissä"
Tekeeks tolla M40 lohkolla mitään, kun siitä tuntuu aika kirjavia mielipiteitä tulevan vähä joka suusta
Kansi ja jakopää ainakin henk.koht. kirvoittaa ne mielipiteet tuosta m40, eli lohko lienee parasta koko moottorissa, koska siihen voi pultata 16v kannen päälle.
Kansi ja jakopää ainakin henk.koht. kirvoittaa ne mielipiteet tuosta m40, eli lohko lienee parasta koko moottorissa, koska siihen voi pultata 16v kannen päälle.
Rocla on oikeassa.
16v hatun kun lyö, niin haukuttu remmi ja kuluva nokka lähtee.
Comment