Vaihdoin laatikkoöljyt 260 Getrac:iin ja huomasin, että magnetiissa on kunnon kasa metallihilettä. Vaihdelaatikko pitää pientä vollottavaa ääntä 1 ja 2 vaihteilla. Onkohan km tullut täyteen? :think Kannattaako edes avata? Noita laatikoita näyttäis olevan markkinoilla 150-300e.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
260 Getrac lastua öljyissä
Collapse
X
-
Itse ole havainnut omien 260 laatikoitteni "lastuttavan" aika paljonkin, vuoden ajon jälkeen, ehkä 30tkm oli uudelleen kasvanut "karva" propun magneettiin.
Ääni ei oikeastaan ole tuolla välillä muuttunut miksikään, normaali kalakatus tyhjäkäynnillä ja aavituksen omainen ujellus tietyillä kierroksilla.
Korjauttamaan ei kannata ruveta, työt jo maksavat selvästi ehjön laatikon verran, puhumattakaan jos menee muita sisuskaluja kuin laakereita, niin tonni ei riitä mihinkään. Tietenkin jos osaat itse ja voit rakentaa usean eri laatikon osista.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostMistäs tuo 260:n kalkatus johtuu? Aikanaan omassa E30 325:ssa oli sama juttu ja koskaan sitä ei tullut sen kummemmin selvitettyä kun ei se tosiaan ajoa haitannut.
Suurinosa 260 sarjan vaihteistoista kalkattaa.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostOlen antanut kertoa itselleni, että pääakselin laakeroinnista. En tiedä todellista syytä.
Suurinosa 260 sarjan vaihteistoista kalkattaa.
Ei kyllä ole kallis remontti jos pelkät laakerit ja stefat vaihtaa,mutta jos jotain muitakin osia alkaa vaihtelemaan niin sitten voi hinta pompsahtaa. Ja itse ei kyllä kannata alkaa aukomaan jos ei tiedä mitä tekee,henk. kohtaisesti en itse menis aukomaan.
Comment
-
-
Vaihdoin tuossa muutama viikko sitten omaan 260 laatikkoon öljyt ja komea kasa lastua oli sielläkin propun päässä.. laatikko toimii ok, enkä allekirjoita kalkatusta/rahinaa, mutta 2. vaihteen synkrot rupee olemaan tiensä päässä.
OT:
Osista sen verran, että ebayn huutokaupassa näytti olevan jotain varaosa kittejä saatavilla, mikä sisälsi päihin stefat, uudet synkrot, ja pääakselin laakerit, hintaa noin 200 dollariaNyt: E39 530d 2002 m-sport
ex: E32 730, E36 325 coupe, E34 525, E30 316
Comment
-
Comment