Moro! Tutkin öljynsuodattimen poimut ja sieltä löytyi jonkun verran mustia ”Hileitä” mutta ei kuitenkaan selvää metalli silppua ja mietin että miltä näyttää selkeästi laakerivaurioisen moottorin suodatin? Laittaisin kuvankin liitteeksi kunhan keksin kuinka se onnistuu, ilmeisesti liian suuri tiedosto kun ei tunnu onnistuvan. Moottori on alkupään N58
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tavaraa öljynsuodattimessa.
Collapse
X
-
Juu siis näköjään tuli kirjoitusvirhe moottori siis N57. Kilsoja n.250000 ja öljy näytti mielestäni normaalita, mustaa mutta ei kimallellut mitenkään. Tein viime vaihdossa rvs käsittelyn tuplana ja viime vaihdosta n13000km. Oli kyllä niin pikimustat öljyt että ajattelin että onko rvs käsittely saanut jotakin pikeä liikkeelle. Jotakin pinnoitetta vois olla kyllä, hileet ei liuenneet jarrukliineriin kun niitä kupissa liottelin.
Comment
-
-
Kuulostaa siltä että sieltä on karstaa lähtenyt irti ja kun olet tehnyt tupla RVS käsittelyn ja nyt sen tokan käsittelyn jälkeen vaihdat öljyt, mitä noita käsittelyjä tehnyt, niin normaalia tai luulisin näin äkkiseltääEx:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Näissähän tuo jakopään kopan tiiviste on maalattua terästä josta iän myötä alkaa maali hilseilemään.
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment