Tarkoitus olisi laittaa lukko perään (typ 188). Tarviiko hammaskosketus säätää kasattaessa ja laakeritkaan ei taida ehjänä irti lähteä? Toiset sanoo, että on ihan bolt-on homma, toiset taas suosittelee viemään suosiolla asian osaavalle pajalle. Kysytään nyt ensin täältä ennen kun alan perälle tekemään yhtään mitään, kun ei kerta kokemusta asiasta ole.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lukon asennus perään
Collapse
X
-
Itsellä e36 328i johon huomenna vaihdan juuri tuo alkuperäisen lukon lukottoman tilalle.Perä purettu jo kerran kun tuli väärä lukko(325).samalla
vaihtoon menee poskilaakerit ja stefat.Kyllähän minäkin sain semmoiset ohjeet
että hammaskosketusta tms ei tarvitse säädellä jos vaihtaa vain pelkän lukon.
Huomenna se selviää minkälaista volinaa se pitää.
-
-
Originally posted by oskari78 View PostItsellä e36 328i johon huomenna vaihdan juuri tuo alkuperäisen lukon lukottoman tilalle.Perä purettu jo kerran kun tuli väärä lukko(325).samalla
vaihtoon menee poskilaakerit ja stefat.Kyllähän minäkin sain semmoiset ohjeet
että hammaskosketusta tms ei tarvitse säädellä jos vaihtaa vain pelkän lukon.
Huomenna se selviää minkälaista volinaa se pitää.
Ei ole olemassa mitään 325 tai 328 lukkoja. On olemassa alle 3,00 perävälitykseen sopiva type188 lukkoyksikkö ja yli 3,00 välitykseen sopiva type188 lukkoyksikkö.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by sturer Bock View PostTarkoitus olisi laittaa lukko perään (typ 188). Tarviiko hammaskosketus säätää kasattaessa ja laakeritkaan ei taida ehjänä irti lähteä? Toiset sanoo, että on ihan bolt-on homma, toiset taas suosittelee viemään suosiolla asian osaavalle pajalle. Kysytään nyt ensin täältä ennen kun alan perälle tekemään yhtään mitään, kun ei kerta kokemusta asiasta ole.
Mutta poskilaakerien esijännitys täytyy säätää ja myös hammasvälys, koska ne muuttuvat joka tapauksessa.With jap crap, life sucks and then you die
Comment
-
-
Lainataan topikkia, kun itselläkin menossa samanlainen projekti.
Eli tuohon 328 cäbiin olisi lukkoyksikön vaihto menossa ja nappasin perän irti auton alta.
Mitenkäs tämä homma olisi helpoin suorittaa, kun alkuperäinen perä on vielä avaamatta pöydällä ja sitten laatikossa olisi tuo lukkoyksikkö.
Kaikki puljut antaa perän kasaamiselle aikoja vapun jälkeen niin ei kai se auta kun itse alkaa säätämään.Mystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
Comment