Announcement

Collapse
No announcement yet.

M54 avarrus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Redain
    Bimmer Fanatic
    • May 2004
    • 501
    • Turku

    M54 avarrus

    Googlella ja nopee söörtsi ei antanut suoraan ideaa.
    Onkos ketään miettinyt m54b22 koneesta pakopuolen avarrusta?
    Otin koneen pois kansiremontin tieltä ja aloin katsella että kannessa olisi paljon tilaa pakopuolen avarrukselle.
    Onko ketään ks koneen tai suoraan ks kantta lähtenyt avartamaan pakopuolta vain joko testi mielessä vai oikein viri mielessä

    Ajatus tuli lähinnä ajatuksesta kun pakosarjan oli ottanut pois ja kannen kyljessä ”polttomerkki” tai paremmin karstamerkki.
    Jos avartaa ks kantta niin että pakopuoli hengittää helpommin.

    Imupuoli on taas jo niin ettei tuota ainakaan tiivisteen kuvion kanssa kannata lähteä avartamaan.

    Onkos kellään tästä jotain ajatusta tai tehnyt ks asialle jotain?
    Jos tuolla voisi saada esim muutama polle potkimaan lisää tuohon mopoon.

    Eikä ole nyt idea lähteä vaihtamaan konetta isommaksi tehojen toivossa. Kansi kun nyt tuossa ”kädessä” niin voisi helposti tuota avarrusta tehdä.

    Idea lähti ku joskus aikoinaan vanhempien koneiden imupuolta ”tasoitti” tai avarsi niin sai hieman tehoja lisää. Toimiiko tämä ns 20 vuotta uudemmissa koneissa. Ja tosiaan auto jo 20v vanha.
    Verhoilutyöt, vikakoodin luenta, hiekkapuhallustyöt Turku, Rauma seudulla. Yhteydet yv tai Redain(at)gmail.com
  • Wespa
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2016
    • 1764
    • Karjaa

    #2
    Isomman hyödyn saat kun vaihdat sen huonosti suunnitellun orkkis pakosarja+katit-kikkareen johonkin paremmin virtaavaan keksintöön.
    E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
    Porsche 944 -86 (DE)
    Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎