Kylmällä koneella syttyy mottorivalo liian korkasta paineesta: 4580,4560 Rail-pressure plausibility delivery-controlled.
Kun ajaa muutama minuutin ja boottaa, ei valo enään syty. Suuttimien korjausarvot ok. Kutosen suutin juuri vaihdettu, koska vuosi läpi ja kone hytkyi jo reippaasti. Nyt käy taas normaalisti.
Loggasin Testolla juuri, mutta kone oli liian lämmin vian toistamiseen. Pitää ottaa uudestaan, ja muistaa ottaa vähän muutakin dataa mukaan.
Tuossahan ei nyt ole kuin kolme vaihtoehtoa: määränsäädin, paineanturi, paineensäädin. Miten saan syyllisen erotettua?
Luulisi, että jos tuo toteutunut (sininen) pitää paikkansa, niin valo olisi syttynyt?!
E65 -03 730d Ei ainakaan tietääkseni ohjelmoitu.
edit: Tässä siis kaasu pohjassa veto. Paine kyykkää alussa, koska turbon säätö on hieman pielessä...
edit2: Jos joku haluaa lainata railin päihin toimivia palikoita, niin olis vallan mukavaa![Smile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Kun ajaa muutama minuutin ja boottaa, ei valo enään syty. Suuttimien korjausarvot ok. Kutosen suutin juuri vaihdettu, koska vuosi läpi ja kone hytkyi jo reippaasti. Nyt käy taas normaalisti.
Loggasin Testolla juuri, mutta kone oli liian lämmin vian toistamiseen. Pitää ottaa uudestaan, ja muistaa ottaa vähän muutakin dataa mukaan.
Tuossahan ei nyt ole kuin kolme vaihtoehtoa: määränsäädin, paineanturi, paineensäädin. Miten saan syyllisen erotettua?
Luulisi, että jos tuo toteutunut (sininen) pitää paikkansa, niin valo olisi syttynyt?!
E65 -03 730d Ei ainakaan tietääkseni ohjelmoitu.
edit: Tässä siis kaasu pohjassa veto. Paine kyykkää alussa, koska turbon säätö on hieman pielessä...
edit2: Jos joku haluaa lainata railin päihin toimivia palikoita, niin olis vallan mukavaa
![Smile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_smile.gif)