Announcement

Collapse
No announcement yet.

B25 Kannen kunto.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -weke-
    BTCF Member
    • Oct 2008
    • 95
    • Pohjois-Pohjanmaa

    B25 Kannen kunto.

    Elikkäs otin työn alle tuon oman e30 325i:n. Purin moottorin ja kannen atomeiksi. Ikäväksi yllätykseksi kannesta löytyi melko karseat naarmut laakeri pinnoilta, samoin nokka-akselista
    Kansi on suora, mutta nuo naarmut pelottavat.. Kannattaako tuolle tehdä mitään? Uusiksi menisi joka tapauksessa nokka-akseli, keinut ja keinuvipu-akselit.
    Last edited by -weke-; 25-12-2009, 13:51.
  • Kouris
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 685

    #2
    Väittäsin että entinen on tai ainakaan ite en laittas tuohon mitään enää. Olikos näissä m20 moottoreissa se irtoöljyputki mikä menee tukkoon vai kuinka tossa noin on käynyt jos muut paikat olivat ehjät?

    Comment

    • Cee.Koo
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2004
      • 354
      • Twilight zone

      #3
      Mittaa/mittauta onko käyntivälykset vielä ok. Jos reiät ovat liian kuluneet, niin ainoa vaihtoehto on uusi kansi.

      Jos käyntivälykset on ok, niin sitten vaan hio laakeripinnoilta korkeat kohdat alas.

      Ja tuo Kouriksen mainitsema öljypuki voitelee vain nokat, nokka-akselin "pukeille" tulee öljy kanavia pitkin joista öljy menee myös keinuvipuakseleille.
      With jap crap, life sucks and then you die

      Comment

      • -weke-
        BTCF Member
        • Oct 2008
        • 95
        • Pohjois-Pohjanmaa

        #4
        Kylläpä se taitaa olla selvä tapaus, roskiin vain. Nokka-akselikin oli kulunut urille ja nokat aivan finaalissa. En kehtaa edes mitata välyksiä. Vissiin joskus laskettu tuota kantta, kun jossakin tiivistepinnan kohdassa oli tussilla tehty merkintä "0,60". Minkähän valmistajan kansi tuo edes on, kun en löytänyt yhtään bmw:n merkintää siitä?

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎