Otsikon ilmoitus vaihteiston ylikuumenemisesta tullut pari satunnaista kertaa ja ensimmäinen koodi kerkesi hävitä pois ennen kuin tuli vika muisti luettua.
Nyt viimeisen koodin katsoin Istalla niin seuraavia juttuja löytyi
-Occurrence time (s)-1
-Temperature TCU 94c
-Temprature injection oil 189c
-Temperature sump oil 96c
-Model temperature K1 197c
-Model temperature K2 100c
Ilmoitus tuli tauluun kesken sanoisinko normaalin kiihdytyksen ja hävisi saman tien. Ensimmäisellä kerralla vähän reippaampi kiihdytys mutta samantien hävisi ja auto toimii normaalisti.
Katsoin Istalla live dataa ja lämmöt nousi 90 asteen tienoilla noin 30 min jälkeen ja vaikka kiihdytteli kaasu pohjassa clutch temp kävi 105-110 ja palasi siitä muutamien sekuntien sisään taas 90-91 tuntumaan.
Hetkittäistä sähkövikaa vaiko lopussa olevat kytkin levyt?
Kilometrejä 270 000km ja ei mitään tietoa onko tehty koskaan mitään.
-xHp stage 3 laatikossa(pitäisi olla) ja mhd koneessa.
-Softaversio näyttää olevan 2.5.10
-Tarkoittaakohan coding index monta kertaa TCU on ohjelmoitu?
Nyt viimeisen koodin katsoin Istalla niin seuraavia juttuja löytyi
-Occurrence time (s)-1
-Temperature TCU 94c
-Temprature injection oil 189c
-Temperature sump oil 96c
-Model temperature K1 197c
-Model temperature K2 100c
Ilmoitus tuli tauluun kesken sanoisinko normaalin kiihdytyksen ja hävisi saman tien. Ensimmäisellä kerralla vähän reippaampi kiihdytys mutta samantien hävisi ja auto toimii normaalisti.
Katsoin Istalla live dataa ja lämmöt nousi 90 asteen tienoilla noin 30 min jälkeen ja vaikka kiihdytteli kaasu pohjassa clutch temp kävi 105-110 ja palasi siitä muutamien sekuntien sisään taas 90-91 tuntumaan.
Hetkittäistä sähkövikaa vaiko lopussa olevat kytkin levyt?
Kilometrejä 270 000km ja ei mitään tietoa onko tehty koskaan mitään.
-xHp stage 3 laatikossa(pitäisi olla) ja mhd koneessa.
-Softaversio näyttää olevan 2.5.10
-Tarkoittaakohan coding index monta kertaa TCU on ohjelmoitu?