Missä kaikissa eri tilanteissa olisi hyvä moottorin (tai vaihdelaatikon) adaptaatiot nollata ja onko tämä kenties riippuvainen jonkin verran moottorin tyypistä?
Ainakin NOX-sensorin vaihdon jälkeen adaptaatiot pitäisi nollata, mutta entä esim. Vanoksen solenoidien ja nokka-akselin asentotunnistimien vaihdon jälkeen (N43)?
Entä oletteko aina tehneet vimpan päälle tämän alla olevan ohjeen mukaan vai oletteko kenties vain nollanneet adaptaatiot ja käyttänyt sen jälkeen autoa ihan normaalisti?
Yritin tuossa tutkia myös newtis:n puolelta, mutta sieltä en löytänyt mitään ohjeita adaptaatioihin. Tämä hieman hämmentää minua, että mikä on BMW:n oma kanta adaptaatioiden nollaukseen?
Ainakin NOX-sensorin vaihdon jälkeen adaptaatiot pitäisi nollata, mutta entä esim. Vanoksen solenoidien ja nokka-akselin asentotunnistimien vaihdon jälkeen (N43)?
Entä oletteko aina tehneet vimpan päälle tämän alla olevan ohjeen mukaan vai oletteko kenties vain nollanneet adaptaatiot ja käyttänyt sen jälkeen autoa ihan normaalisti?
Yritin tuossa tutkia myös newtis:n puolelta, mutta sieltä en löytänyt mitään ohjeita adaptaatioihin. Tämä hieman hämmentää minua, että mikä on BMW:n oma kanta adaptaatioiden nollaukseen?
Comment