Realoem ja söörtsi ei anna riittävää tietoa, joten sopiiko M50 moottorisen 250G:n tilalle saman moottorin ZF laatikko?(siis kyllähän tuo sopii, mutta vaatiiko kytkin/kardaaniosasto jotain huomiota. Auto siis E36 ja tuo ZF ilmeisesti löytyy M50 moottorisista E34:sta. Arvailut ei kiinnosta, joten jos joku tietää mitä pitää vaihtaa niin tieto on tervetullutta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50 Getrag--> ZF
Collapse
X
-
Tein samanmoisen asennushomman vuos sitte. Kardaanin joutuu vaihtamaan (ainakin etupätkän) ite vaihdoin koko putken. Vaihteensiirtotankoa joka menee kepiltä askille joutui jatkamaan n. 20mm tai ehkä vähän alle, en muista tarkkaan. Lisäksi jouduin vaihdekepin vaihtamaan m3 keppiin jotta vaihdevälit sai normaaliksi. En kyllä ole varma mistä zf aski oli peräisin. Myyjän mukaan -91 e36 325: stä. Auto johon vaihdoin on 2/92 e36 getrag askilla alun perin.
Comment
-
-
Originally posted by Kouris View PostTein samanmoisen asennushomman vuos sitte. Kardaanin joutuu vaihtamaan (ainakin etupätkän) ite vaihdoin koko putken. Vaihteensiirtotankoa joka menee kepiltä askille joutui jatkamaan n. 20mm tai ehkä vähän alle, en muista tarkkaan. Lisäksi jouduin vaihdekepin vaihtamaan m3 keppiin jotta vaihdevälit sai normaaliksi. En kyllä ole varma mistä zf aski oli peräisin. Myyjän mukaan -91 e36 325: stä. Auto johon vaihdoin on 2/92 e36 getrag askilla alun perin.
minkä kardaanin itse laitoit? Mahtaakohan 328 kardaani passata suoraan..
Comment
-
Comment