Noniin elikkäs nyt tuli erikoinen vika venttiilikopan tiivisteen vaihdon yhteydessä
elikkäs vaihdon jälkeen auto käyntiin nakuttaa rankasti hörsköttää ja putkesta valkoista savua , inpasta korjaus arvot
1syl -4.41
2syl 3.50
3syl-0.66
4syl-5.11
5syl 1.03
6syl 5.37!
lisäksi näyttää 2.4.6 sylintereille noin 100rpm vähemmän kierroksia kuin muille
käytettyjä penkissä testattuja suuttimia uusien (kupariprikkojen kanssa jokasyl) koitettu vaihtaa 2/4/6syl nakutus hiljeni huomattavasti nyt esiintyy vain kierroksia lisäämällä ,arvot saatu nyt
1syl -2.31
2syl 1.17
3syl -1.39
4syl -2.54
5syl -0.67
6syl 5.33!
katsottu suuttimien johtosarja ei vikaa
6syl testattu useampaa suutinta arvot ei muutu juuri mihinkään.
imuaukoista ei pitäisi olla tippunu sisälle mitää nokia isompaa
rail paineet ok noin 380.
korjaus arvot tasaantuu kun nyppää railpaine anturin piuhan irti
vaikuttaako se ettei suuttimia koodattu mihinkään tai nollattu mitään kun vaihdeltu ristiin rastiin?
käyntiin lähtemiseen pitää jonkinverran sahata
kuinkas kupariprikan tiiveys vaikuttaa korjausarvoihon?
naputus ei tunnu myöskään lakkaavaan vaikka nyppii suuttimista vuorotellen johtoja irti
Comment