Potilaana on auto jossa M57N2 moottori ja 6HP26Z vaihteisto jossa turbiini alkaa olla loppu. Varastossa satuisi olemaan vähän ajettu turbiin 6HP26Z laatikosta joka on ollut N57 moottorin perässä. Turbiini sopinee heittämällä potilas vaihteistoon kun kyseessä on sisäisesti sama vaihteisto. Kuorissa on toki eroa koska esim. startti eri paikassa. M57:n vetolevyyn turbiinia ei saa kiinni koska erilainen pultti määrä. N57:n vetolevyssä 6 pulttia kun M57 vetolevyssä on 4 pulttia. N57:n vetolevy taas sopinee suoraan M57:aan ainakin näin ole ymmärtänyt 8HP swäppien perusteella. Nyt kiperä kysymys kuuluu, että jos vaihdan N57:n vetolevyn M57:aan niin sopisko N57:n tarkoitettu turbiini M57:aan? Tuleeko tässä offsetin kanssa ongelma? Onko N57:n ja M57:n vetolevyissä erilainen offset? Onko kehä saman kokoinen eli miten käy startin kanssa?