Announcement

Collapse
No announcement yet.

...kun pyrstö irtoo,niin nokka tarttuu...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • huru-ukko
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 4052
    • Inkoo/Portimao

    ...kun pyrstö irtoo,niin nokka tarttuu...

    Joo!

    Eli kun yhdestä ongelmasta vapautuu - tulee ainakin yx uusi tilalle:
    Mistähän mahtaisi johtua,että jälkiasennettu käynnistyksenesto on alkanut toimia mieluummin epäsäännöllisesti kuin moitteettomasti??
    Välillä piippaa,mutta sitten menee mykäksi ja saapi tanssia melkoisia sadetansseja,ennenkuin alkaa toimia (...toistaiseksi on jopa puolentunnin
    temppuilun jälkeen käynnistynyt,mutta tämä avunhuuto vain siksi,ettei pitäisi yöpyä autossa jossakin kaupan nurkalla...)
    PS.Uudella vastaavalla paristolla ei ollut vaikutusta...

    huru-ukko
  • reddewil
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 3015
    • West Coast

    #2
    Pelkkä käynnistyksenesto vai onko vehkeessä hällärikin? 99% vioista johtuu liitoksista, maadoituksesta -joissa valitettavan usein on käytetty rosvoliittimiä yms. Myös laitteesta riippuen eston releen kärjet on voineet palaa... Ohita koko hässäkkä, niin loppuu murheet. :juo
    ...

    Comment

    • Customi
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2003
      • 1747
      • Kymenlaakso

      #3
      Meillä oli ongelmia tuon ihan tehdastekoisen ajoneston kanssa! Tosin autona oli silloin uusi,2000vuotinen Bravo Fiatti Onneksi autossa oli kolmenvuoden takuu ja sinä aikana lukuisien muiden vikojen lisäksi vaihdettiin 2kertaa ajonestolaitteen "vastaanotinyksikkö" ja muutamankerran joku antennitapainen vekotin.

      Onneksi nykyään fiatti on korvattu toisella bemarilla

      ps. alkoi hyvmy hyytyä jouluaattona(-20c) hautausmaalle, kun ferrarin sukulainen ei suotunut käynnistymään.
      www.customworksfinland.com

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎