Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20B25/M21TD Öljypumppu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jantunen
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2002
    • 251
    • Mustasaari

    M20B25/M21TD Öljypumppu

    Kellään TIETOA mitä muutoksia M21 pumppuun tehdään, jotta saadaan se sopimaan m20:iin? Onko eroa vaan tuotossa vai myös paineessa?
  • Racink
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2004
    • 840
    • Jkl

    #2
    Originally posted by Jantunen View Post
    Kellään TIETOA mitä muutoksia M21 pumppuun tehdään, jotta saadaan se sopimaan m20:iin? Onko eroa vaan tuotossa vai myös paineessa?
    Ei tarvi tehdä mitään muutoksia, eli "bolt on". Lähinnä parempaa tuottohan sillä yleensä haetaan(turbon, öljysuihkujen tms. takia), mutta kyllähän siinä sivussa myös paine kohenee verrattuna vanhaan vakiopumppuun.

    Dieselin pumpussa siis muistaakseni 6mm(?) paksummat "rattaat".
    Attached Files

    Comment

    • Jantunen
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2002
      • 251
      • Mustasaari

      #3
      Ok!

      Kiitokset.



      Originally posted by Racink View Post
      Ei tarvi tehdä mitään muutoksia, eli "bolt on". Lähinnä parempaa tuottohan sillä yleensä haetaan(turbon, öljysuihkujen tms. takia), mutta kyllähän siinä sivussa myös paine kohenee verrattuna vanhaan vakiopumppuun.

      Dieselin pumpussa siis muistaakseni 6mm(?) paksummat "rattaat".

      Comment

      • muuris
        BTCF Member
        • Aug 2002
        • 3501
        • Jyväskylä

        #4
        Ja sama pumppu on myös vaparidieselissä..
        E30 325iX '86
        Instagram

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎