S38 ja m30 on samoja M50 ei..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
s38b38 vauhtipyörä
Collapse
X
-
Originally posted by Cell View PostZjarkin vauhtis?
Meinaatko että S38 on eri starttikehän sisähalkaisija kun M30, M50 ja S50 on kuitenkin samoja?Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
Comment
-
-
Originally posted by Doni View PostKytkinremontin aika. Autona E36M3 S50B30, 5-vaihteisella laatikolla. Samalla on tarkoitus vaihtaa vauhtipyörä hieman alkuperäistä kevyemmäksi.
Ajatus on seuraava:
- S50B30 tai M50 hammaskehä
- S38B36 kovavauhtipyörä
- Sachs 765 asetelma
- kytkinlevyä ei ole vielä päätetty
Otetaan hammaskehä alkuperäisesta vauhtipyörästä tai tallissa lojuvasta M50 vauhtipyörästä. S50B30 ja M50 hammaskehä on tietääkseni samat.
S50B30/M50 hammaskehä sovitetaan S38B36 vauhtipyörään. S38B36 vauhtipyörän halkasijasta joutuu sorvaamaan noin millin pois.
Tyrmätäänkö ajatus heti? Onko muita helppoja vaihtoehtoja vauhtipyöräksi? Kovia S38B36 vauhtipyöriä ei ihan jokaisessa puussa kasva.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostPO- metalli ?? Luokkaa 300e ilman billet hammaskehää. Ja saat vaikka 4kg pyörän.
Vielä kysmysmerkkinä että laitanko E34M5 levyn + Sachs 765 asetelman vai E36M3 vakiolevyn ja -asetelman.Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostPO- metalli ?? Luokkaa 300e ilman billet hammaskehää. Ja saat vaikka 4kg pyörän.
240mm levylle ja irrotettavan hammaskehän kanssa 4kg.
Sanoisin että jo on ohkanen pyörä siinvaiheessa. :thinkMTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Comment
-
-
Originally posted by zJark View Post:think
240mm levylle ja irrotettavan hammaskehän kanssa 4kg.
Sanoisin että jo on ohkanen pyörä siinvaiheessa. :think
Harmi kun ei ole kuvaa sellaisesta joka on reijitetty ulkokehältä.
Kevyin vauhtis ton kokoselle kytkimelle BMW motorsportilta on 5kg.
Billet hammaskehällä hinta n.500-600e, jolloin päästään ehkä lähemmäs 4kg painoa.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by 9tonni View PostMikäs se on oikea simmaus tuolle 765 asetelmalle? Tarkotus olis laittaa S38B36 koneeseen se asetelma vakiovauhtikseen. Vaatiikos painelaakeri siirtoa?Last edited by Maza; 23-06-2009, 00:32.
Comment
-
-
Originally posted by Maza View Post8,4mm sintterille 1,2mm ja normi massalevylle (9,3mm) 0.3mm. Painelaakeri ei vaadi siirtoa.
Tarkennetaan vielä.. Paljonko pitää puristuman olla? Vakiopyörästähän pitää sorvata asetelman kiinnityspintaa alemmas. Nyt kun levyn ja asetelman siihen lykkää niin valystä ei ole ilman pultteja kuin vaille 1,5 mm. Se ei mun mielestä riitä.
Ymmärränkö ton nyt niin että simmaan siihen sorvaamalla välystä 1,2 mm lisää 8,4 mm levylle? Eli yhteensä välys tulis olemaan noin 2,5 - 3 mm.
Comment
-
-
Originally posted by 9tonni View PostTarkennetaan vielä.. Paljonko pitää puristuman olla? Vakiopyörästähän pitää sorvata asetelman kiinnityspintaa alemmas. Nyt kun levyn ja asetelman siihen lykkää niin valystä ei ole ilman pultteja kuin vaille 1,5 mm. Se ei mun mielestä riitä.
Ymmärränkö ton nyt niin että simmaan siihen sorvaamalla välystä 1,2 mm lisää 8,4 mm levylle? Eli yhteensä välys tulis olemaan noin 2,5 - 3 mm.Last edited by Maza; 23-06-2009, 12:08.
Comment
-
Comment