Announcement

Collapse
No announcement yet.

m10b18 weberin kanssa ongelmia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • asse21
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2005
    • 1246
    • Tampere

    m10b18 weberin kanssa ongelmia

    Kaasarin kanssa ongelmia...
    Eli mottina m10b18 vakiohiluilla, kaasarina weber 34/32.
    Käy jostain syystä rikkaalla, enkä enää keksi mistä vois vikaa hakea.
    Seosruuvi niin pienellä kuin saa.
    -vakiosuuttimet
    -neulaventtiili uusittu

    Co2-pitoisuus liian korkea tyhjäkäynnillä ja "pölläyttää" kaasuteltaessa.
    Onko tuo sopivan kokoinen kaasari tuohon koneeseen?
    Ja mikä olis korjausehdotus?
    E39 523i
    i3
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16486
    • Asikkala

    #2
    Kaasari on juuri oikea, varsinkin jos on tyyppi on dmtl.
    Co2 ei kerro seoksia vaan co, paljonko se on ?

    Comment

    • asse21
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2005
      • 1246
      • Tampere

      #3
      Originally posted by jr66 View Post
      Kaasari on juuri oikea, varsinkin jos on tyyppi on dmtl.
      Co2 ei kerro seoksia vaan co, paljonko se on ?
      Joo, on dmtl.
      CO=4,90
      CO2=7,20

      Menisköhän, jos säätelis venttiilinvälykset uusiksi?
      E39 523i
      i3

      Comment

      • jr66
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 16486
        • Asikkala

        #4
        Originally posted by asse21 View Post
        Joo, on dmtl.
        CO=4,90
        CO2=7,20

        Menisköhän, jos säätelis venttiilinvälykset uusiksi?
        Tarkistushan ei tee pahaa, homma tehdään oikeasti kylmällä koneella, bmw-ohje jäähd. neste lämpötila alle +35 cels ja välys 0,2 mm. Paljonko hc-arvo on ? E21 vai 30 ?

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎